bedac w lecie w PL, niestety odkrylem rdze w dwoch miejscach. Przez brak czasu nie moglem tego naprawic.
Stan obecny:
- rdza na podszybiu (a dokladnie pod szyba)
- rdza na tylnej lewej podluznicy
- z rzeczy nie dzialajacych: tylna wycieraczka, termometr
- Zderzak przedni zarysowany prawa strona pod halogenem, 3 "dolki" od gradobicia na dachu oraz pare rys
Pare uwag:
Ogolnie na PL trzeba koniecznie wymienic przednie amory, na gwincie nie ma jazdy. Chyba ze ktos ma zamiar jezdzic tylko po torze
Nie bede pisal ze nic wiecej nie trzeba robic, bo poprostu zawsze cos moze sie wysrac. Jezdze tym samochodem codziennie robiac w tym roku 22000km.
Dodam, ze w ASO mam masakryczne rabaty na wszystkie graty do williego oraz na robote, wiec w tej kwestii moge nabywce mocno wspierac jesli taka potrzeba zaistnieje.
Osobiscie serwisowalem wszystko juz przy najmniejszych znakach zuzycia bez wzgledu na koszta, na rdze jak wspominalem nie starczylo czasu.
Cena ktora mnie interesuje to:
4000.- CHF = 10800 PLN
Gdy trafi sie suchy dzien, postaram sie o aktualne fotki.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Nie 21 Gru, 2008
Auto kultowe a Cena okazyjna - nawet po doliczeniu:
Dojazdu 200pln (autokar)
Opłat w CH 500CHF (tablice ubezpieczenie itp)
Powrotu 600pln (paliwo)
Opłat w UC (3,1% akcyzy - tylko umowa musi być poprawnie spisana to nie płacimy cła !!! do tego VAT od wartości pojazdu+koszty poniesione na import)
Przegląd 170pln
Tłumaczenia 200pln
Opłaty recyklingowej 500pln
Polskiej rejestracji i karty pojazdu 270pln
-----------------------------------------------------
Wiem że może wygląda to strasznie ale powtarzam: w PL nie kupicie takiego samochodu !!!
Jeżdziłem tym willem - wiem co mówię
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 24 Gru, 2008
Nie wiem czemu nie ma funkcji edytowania pierwszego posta...???
Fotki:
Zarysowanie na zderzaku:
Dolki na dachu:
Najgorsza felga:
Najlepsza felga:
Motorynka:
A na pokladzie dla tych ktorzy nie wiedza:
- gwint
- rozporka
- tarox przod (zalozone w kwietniu)
- DS performance ('')
- kiera sparco
- short-shifter B&M
- wydech przelot, tlumik remus
- dystanse tyl alu +18mm
- kolektor wydechowy 4-1 marki http://www.rcracing.es/?q=fr/colectores
- glosnki przod infinity 150w (w boczkach)
- tyl polka ori kenwood 2 x 250w
- radia nie ma i nigdy nie bylo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach