auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 23 Gru, 2008
Radziu wszystko sie zgadza, ja tylko caly czas odnosze sie do eMa i jego hondy w Berg Trophy. To juz nie jest tor lublin tylko cos o wiele bardziej niebezpiecznego.
z drugiej strony moze masz i racje, kazdy jest kowalem wlasnego losu
Nie no nie opowiadajmy głupot, na lublinie to trzeba by być mega mega niefartownym człowiekiem żeby sobie coś zrobić, a o zrobieniu sobie śmiertelnego kuku to już wogóle nie ma mowy.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 23 Gru, 2008
NIe znam, ale czy komś się coś stało? rozumiem że można strzelić dacha w lublinie i wcale nie jest to takie trudne (na włąsne oczy widziałęm na wyrazowie), ale zrobić sobie krzywde to już trzeba być mocno uzdolnionym.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 23 Gru, 2008
Loko napisał/a:
NIe znam, ale czy komś się coś stało? rozumiem że można strzelić dacha w lublinie i wcale nie jest to takie trudne (na włąsne oczy widziałęm na wyrazowie), ale zrobić sobie krzywde to już trzeba być mocno uzdolnionym.
tak oba przypadki trafily do szpitala - cale szczescie bez powaznych obrazen
dodam jeszcze jedno (choc pewnie niektorzy uznaja to za przesade) - na pierwszym lewym zakrecie w Lublinie mozna tak wypałować ze tam klatka tez by sie przydała
oj można, można
klatka zawsze się może przydać-wiadomo
fajny ten Berg!
krzychoo [Usunięty]
Wysłany: Śro 24 Gru, 2008
Berg, to Berg wiadomo, jak się chce szybko latać między drzewami, to szelki, kubeł i klatka muszą być. Ale tak grzecznie spytam - panowie, którzy na Lublin, Wyrazów, Ułęż i inne takie dojeżdżacie na kołach, a wasze rajdówki są wyposażone w klatkę, to w kaskach latacie na dojazdówkach i w codziennej eksploatacji? Bo tak sobie myślę - na imprezach parasportowych typu KJS czy trackday to nie miałem sytuacji w której klatka by się przydała, natomiast w jeździe cywilnej z pkt A do B i dach był i rów i inne przygody (bez żadnych konsekwencji zdrowotnych, choć w jednym przypadku hardware skończył na złomie - uczcijmy minutą milczenia moje pierwsze Clio) . A walenie nieosłonietą głową po stalowych rurach to słaba koncepcja jak dla mnie.
Bez kasku klatka może zabić. Niestety.
Obejrzałem... eM, daj znać czy będziesz jechał, może tez się wybiorę. Wogóle idealna impreza, żeby jakąś szufladą pojechać albo małą formułką.
To jest według mnie inwidualna sprawa. Ja osobiście bez żadnych obaw pojechałbym na Berg Cup autem bez klatki. To jest mój wybór i jesli kogoś narażam to tylko siebie.
Nie odbierz Bad-i tego jako ataku na siebie, ale jeździsz po zwykłych drogach swoim cywilnym autem szybko, bardzo szybko. W dużym stopniu narażasz wtedy bezpieczeńswto innych. Nie twierdzę, że mi się coś takiego nie zdarza. I to jest akurat głupie, złe i nieodpowiedzialne. A, że sam wsiadłbym do cywilnego Evo i poleciał na takim Berg Cupie nawet między drzewami to jest moja sprawa. Najwyżej ginę ja, nikt inny i nikomu nic do tego(niech mnie Górski w tyłek pocałuje). Ty jadąc 160 paskiem po Wawie, stawiasz innych w niebezpieczeństwie i w tej sytuacji osoby trzecie mogą się do Ciebie przyczepić.
Poza tym jak kolega wyżej pisze. Mając klatkę trzeba zawsze mieć kask, ciekawe czy wszyscy sie do tego stosują? Poza tym gadka, że mozna dachować na Lublinie...
To jest Motorsport. To jest niebezpieczny sport. Jak ktoś nie jest w stanie zakceptować ryzyka, to sorry, ale są inne zajęcia na tym świecie.
PS. Bardzo mnie osobiście wkurza, że w Pucharze Pzmot są tak wysokie wymogi co do bezpieczeństwa. O wpisowym nie wspomnę...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 24 Gru, 2008
Chrzanek, Marek: Co do ubioru, kasku, foteli popieram. Z systemem się nie zgodzę. Większość rozumie pod pojęciem system gaśniczy (znaczy się gasi pożar). To po jaką cholerę skoro każą jeszcze wozić gaśnice. A no po taką że system nie gasi pożaru. On ma tylko dać czas załodze na opuszczenie auta w razie pożaru.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach