auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 05 Gru, 2008
Odświeżam temat.
Przegub wewnętrzny zregenerowany, (nie był mocno wybity, mogłem dalej śmiało jeszcze na nim śmigać) + nowy condom + nowe łożysko + przegląd prawego zewnętrznego=180zł
Nie wiem jak z trwałością tego będzie, ale jak gość zobaczył opakowanie półosi z ASO Renault to się pyta w którym serwisie to wyciągałem, bo.... i tu wskazał na tablice na której były prawie wszystkie ASO Renault ze śląska. Mojego ASO tam nie było (wszyscy wożą do niego)
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 06 Sty, 2009
Generalnie wiadomo, że wibracja pochodzi od uderzeń kolektora w stabilizator, podczas ruszania oraz ostrego przyspieszania, podejrzenie było że kolektor się skrzywił jak auto dostało w dół, ale to jednak nie to. Kilka dni temy miałem okazję obejrzeć innego sporta na kanale i okazało się że mój motor po prostu wisi niżej (Dane są wszystkie nowe poduszki) Ma ktoś pomysł dlaczego, lub jak temu zaradzić?
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 07 Sty, 2009
Auto z lewej strony miało malowany tylko błotnik tak jest prościutenkie.
Poduchy dałem wszystkie nowe po numerach fabrycznych.
Jak niżej nie mam pojęcia, ale z tego powodu prawdopodobnie przetarła mi się osłona przegubu wewnętrznego z prawej strony.
Generalnie jest to dość częsty przypadek (kolektor walący w stabilizator) zwłaszcza w 182 gdzie kolektor jest znacznie niżej niż w 172. Generalnie na forach w UK wszyscy zalecają montaż Ngrupowych poduch pod silnik. A dlaczego niżej to powinno być widać na przykładzie tej poduchy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach