Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Profi odchudzanie rajdówki
Autor Wiadomość

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

Dobrze, ze sie skonczyl maly Of topic, wiec mozna powrocic do tematu. Skupmy sie na klatce:
Czy z taka klatka przejdzie sie BK w nadchodzacym sezonie?
klatka OMP o symbolu AB/106/129AEW
http://img505.imageshack....800x1200rs5.jpg
Klatka jest z CrMo, wazy tylko 19kg, ale nie ma homologacji FIA ani nie spelnia wymogow zal.J (za cienkie rury w palaku glownym - fi 40).
Ona ma tylko jakis certyfikat!
Jako ciekawostke dodam, ze klatke taka mial w swoim 106 niejaki Jacek Krolikowski i przechodzil BK, bo ten 106 jezdzil w PPZM, ale jego ostatni start, to jakies 3_4 lata wstacz.
Jesli by sie okazalo, ze ta klatka jest ok, to mamy chyba ideal jesli chodzi o wage,!
Bezpieczenstwo narazie zostawmy na boku, choc jestem pewien, ze jest solidniejsza niz Devil
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

Przem_106 napisał/a:
Ona ma tylko jakis certyfikat!


Wg mnie jak nie ma FIA homologated ani nie jest zgodna z Zał J to chyba jest jasne że nie przejdzie BK. Sędziowie techniczni nie mają jakichś innych wytycznych tylko ten sam zał J oraz homologację samochodu którą przedstawia sam zawodnik.

Przem_106 napisał/a:
przechodzil BK, bo ten 106 jezdzil w PPZM, ale jego ostatni start, to jakies 3_4 lata wstacz.


To się zgadza bo Zał. J ewoluuje i zmiany mniejsze lub większe są co roku.
Odnośnie klatek pamietam że kiedyś średnica pałąków była 40mm ale zalecane były 45mm lub 50mm przy cieńszej ściance.

Więc niestety trzeba być na bieżąco.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

nie wiem :)

patrzac na date homologacji to klatka od S1 :)

jesli chodzi o budowe to jest ok. bardziej rozbudowane krzyze z tylu sa wymagane
w samochodach homologowanych po 2002 roku, w drzwiach po 2007. jedynie co to
te zastrzaly w drzwiach ma dziwnie nisko...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   

Tutaj jest podane od kiedy jaki rodzaj klatki trzeba było montować
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8