Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot i wydech w 1.8 16v
Autor Wiadomość

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   Dolot i wydech w 1.8 16v

Co zrobić - dla tych co nie wiedzą przepustnica w 1.8 16v to taki owal... ?

1. Wkładka ITG - 130zł
2. Kit ze stożkiem K&N już prawie nie do dostania ale około 400zł - może ktoś wie gdzie zdobyc?
3. Kit Pipercross za 360zł ale nie mam pojecia jak to wygląda
4. Stożek ITG plus kolanko redukcyjne SAMCO za prawie 400zł ale nie wiem czy to sie będzie trzymac do tej głupiej przepustnicy...

Numery 1 i 4 w sklepie kidzia.

Wydech:

Mam końcowy dedykowany Remus. Oprócz tego ktośdał strumienice :lol2: i seria srodkowy.

Mam 2 opcje:

-kwasiak 50mm i końcowy remus
-kwasiak 50mm środkowy przelot z jakiego golfa i końcowy remus

Co robić?
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   

ja miałem od barylaxa stożek, bardzo fajny efekt dał... dźwiękowy :D

podobno wkładka daje to samo, a jest bezpieczniej dla silnika, bo mniej syfów może połknąć :)

jest jeszcze A grupowy, ale to o info musisz się udać do człowieka który ma ponad 2.5 metra wzrostu i 3 nogi...


najlepiej moim zdaniem poszukać na ebayu angielskim, tam jest sporo takich cliówek, u nas jednak ten temat jest mało popularny...
 
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   

aha, no i oczywiście jedyna prawidłowa opcja wydechu, to cat-back Magnexa, prawdziwa orgia jak się słucha go na codzień, zresztą poproś Cichego to Ci pokaże jak to działa razem wszystko ;)

ale to koszt ponad 1000zł, chyba że również na ebay.co.uk znajdziesz coś okazyjnie :)
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   

Szkoda że te K&N nie do dostania...

A magnexa słyszałem - ale to dalsza sprawa... Narazie trzeba auto odratować...
A że kwasówke mam po 45zł za metr to zrobie narazie z niej :P
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   

k&n na bank jest do dostania, przecież to nie jakiś rarytas czy coś...


http://cgi.ebay.co.uk/K-N...%3A1|240%3A1318 o proszę :)

zgadaj się z totkiem, wyśle do niego ktoś z Anglii, a on Tobie, i nie ma płaczu !!

ps. identyko miałem filterek :)
 
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   

Tylko kto mi to ściągnie :P
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   

Cytat:
gadaj się z totkiem, wyśle do niego ktoś z Anglii, a on Tobie, i nie ma płaczu !!


napisałem przecież, totek to chłopak z KRC, miał 16v ale skasował, miał też willa po niej i MR2 Turbo, bardzo spoko koleś, kupowałem od niego graty :)

i miał magnexa takiego jak ja, chyba też na sprzedaż, pytaj się go ;)
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   Re: Dolot i wydech w 1.8 16v

agentczor napisał/a:

2. Kit ze stożkiem K&N już prawie nie do dostania ale około 400zł - może ktoś wie gdzie zdobyc?

Wydech:

Mam końcowy dedykowany Remus. Oprócz tego ktośdał strumienice :lol2: i seria srodkowy.

Mam 2 opcje:

-kwasiak 50mm i końcowy remus
-kwasiak 50mm środkowy przelot z jakiego golfa i końcowy remus

Co robić?





kit k&n dedykowany do r19 z tego bajernego owalu przechodzil w okrag :P brzmial zajebiscie oczywiscie nie musze chyba wspominca z e trzeba do niego dac zimne powietrze najlepiej ciut wieksza fifka niz to cos co daja w zestawie

wydech osobiscie u siebie w r19 mialem 2,5 cala nierdzewa pelen przelot z tylko koncowym przelotowym

powiem tak

jak sie jechalo z jedna otwarta przepustnica bylo oki do wytrzymania do 6000 obrotow tez dalo sie na jednej dokrecic

jednak jak dawalismy do oporu dwie przepustnice sie otwieraly to byla ostra rzeznia darl jape pieknie :)
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   

A jak to wyglądało mocowo?
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 19 Sty, 2009   

niestety r19 nie doczekala sie shamienia :(
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13