auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 05 Sty, 2009
jezdzilem chwile z kierowca tego saxo. wrazenia bardzo pozytywne - kilka
szybkich zakretow, ciasny slalom, auto bylo jak przyklejone. kierowca juz
w 16v przejechal na tym zawieszeniu rajd krakowski jako zerowka i nie
zdalo to egzaminu. zmienil to na inny zawias a na koniec i tak zalozyl
BILSTEINa
zawias dobry ale nie do dziurawych rajdow.
Tomcat napisał/a:
50/50, ale mogę poświęcić komfort dla osiągów
heh komfort to ostatna sprawa o jakiej bym pomyslal
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 05 Sty, 2009
b6 czy b8 to jest wybór pomiędzy tym czy obniżasz auto cz nie obnizasz, obnizasz auto to wchodzisz w b8 zostawiasz serie to b6, chyba ze chcesz odrazu wysyłać do zerkopolu to obojętne co weźmiesz
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 21 Sty, 2009
KW i Weitec to powiedzmy podobna półka jeżeli chodzi o jakość. Jeżeli Asfalt pomyśl o Gazie dobry gwint który kocha się z trackdayowym asfaltem a przy tym cena jest przyzwoita ceny Pl dystrybutora weryfikuj z cenami UK bo czasami są mocno rozbieżne na niekorzyść Pl .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach