auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km Pomógł: 30 razy Dołączył: 13 Maj 2006 Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 21 Sty, 2009
Ja bym jednak wybrał focusa (tak zagłosowałem) ale RS
Golf ma duzo plusow (wszytskie juz byly wymienione ), ale jest najbardziej przecietnym i nudnym autem z wszystkich wymienionych.. A jezdzac takim rodzynkiem i unikatem jak clio sport, wydaje mi sie ze golf nie bede cie podniecał
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 21 Sty, 2009
Jak już coś to używany YTS będzie najlepszym wyjściem, katalogowo ma wiecej do setki niż konkurenci, ale na ulicy jest szybsz i leczy kompleksy małych fiutków w mocnych furach.
dobra, koniec nabijania z YTS.
Prawda jest taka, że niejeden z saxo VTS mógłby się zdziwić gdyby spotkał takiego yarisa na drodze. Nie mówię od razu o naklepaniu przez yarisa, ale nie byłoby pewnie też sromotnej porażki mimo, że yaris rzeczywiście jest mega niepozorny i nikt by na niego nie postawił.
dobra, koniec nabijania z YTS.
Prawda jest taka, że niejeden z saxo VTS mógłby się zdziwić gdyby spotkał takiego yarisa na drodze. Nie mówię od razu o naklepaniu przez yarisa, ale nie byłoby pewnie też sromotnej porażki mimo, że yaris rzeczywiście jest mega niepozorny i nikt by na niego nie postawił.
Myślę że YTS zniszczy wszystko na mokrym i zadne FWD RWD AWD mu nie podskoczy ba nawet Narcyz23 wymięka ..... wiecie dlaczego ??........
auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lip 2006 Skąd: P-no
Wysłany: Czw 22 Sty, 2009
Panowie naprawde zaczyna mi sie podobac Foka... ale mam kilka pytan .
Co moglo spowodowac rozerwanie w tym miejscu gdzie zaznaczylem poszycia wygluszajacego maske. jest tam konkretna dziura...
Dalej samochod ma takie dziwne rzeczy... wszystkie szyby 2005 r poza tymi dwoma...
Czy Foord ma jakis dziwny sposob malowania samochodow, czujnik grubosci lakieru podawal mi najrozniejsze wymiary... Czy to mozliwe ze grubosc lakieru na goprnej czasci drzwi ma 2 razy tyle mikrometorw co reszta ?
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 22 Sty, 2009
Freeman ojciec wczoraj odbieral passata 2.0 TFSI, badali go przy naws czujnikiem lakieru to facet powiedzial ze grubiosc moze sie wahac od 60 do 180 mikrometrow. Podobno byl nawet kiedys przypadek ze przyjechal Golf ktory mial 230MM.
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Czw 22 Sty, 2009
230Nm? To juz ladny gifcik od fabryki!
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Czw 22 Sty, 2009
jak koleś kupował corsę, to w ASO patrzyli również czujnikiem do lakieru, i np na górnej części drzwi było coś ponad 220, a na dole własnie niecałe 100, więc wydaje mi się że to możliwe...
na dachu było chyba coś pomiędzy, jakieś 160-170
ale 600 i 400 to już z tego co mi wiadomo, jest po malowaniu, własnie oo 500 było na masce u mnie, która była raz malowana przez nas
a co do szyb, przednia to ok, ktoś się chciał włamać, zdarza sie, ale tylna
najprędzej tylna lewa ćwiartka jest robiona, i dlatego szyba z innego roku, ale o tym pewnie wiesz
ps. to nie ta foka którą ktos się kiedyś interesował, właśnie z tylną lewą ćwiartką uszkodzoną czy tam była prawa tylna, wiesz o jakie ogł mi chodzi się ktoś dopytywał tutaj ile robocizna tego by wyszła nawet...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach