Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[CAR]Klasa N4 Minus
Autor Wiadomość

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Sob 24 Sty, 2009   

Zgodzę się. Większego sensu w tym nie widzę... Chyba lepiej pojeździć A grupową ośką niż Prawie seryjnym EVO..

Pewnie kierują się tym żeby wyrównać szanse i jakoś ograniczyć "wyścig zbrojeń" , ale w tym przypadku to chyba lepiej zorganizować jakiś puchar ( bo w tym przypadku można wyrównać szansę jeśli chodzi o sprzęt) , a nie oddzielną klasę gdzie i tak jedni mogą sobie pozwolić na więcej, a inni nie...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 24 Sty, 2009   

Jaco napisał/a:
a nie oddzielną klasę gdzie i tak jedni mogą sobie pozwolić na więcej, a inni nie...

hmmm jeszcze nawet regulamin nie zostal opublikowany....

poza tym jesli sa na to chetni (a kilku sie podpisalo pod listem) to czemu nie...
widac wola to niz puchar c2 lub clio od boruty...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
Jaco napisał/a:
Ariel Piotrowski


O kur*a ...


Czemu o kur...a ?
_________________
 
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009   

GeKo napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Jaco napisał/a:
Ariel Piotrowski


O kur*a ...


Czemu o kur...a ?


synu, wszystko w swoim czasie ;D


i szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że Grzesiu Grono tak się zawziął za to N4 -
w sumie jego starty C2R2 mocno się ograniczyły... a nawet powiedziałbym, że w ubiegłym roku pojechał tylko jako gość w jednym z KJSów i wydachował...

w każdym razie jeżeli uda im się zorganizować nawet kilku zawodników będzie to zawsze coś wnosiło do RSMP, może jakieś pomysły na przyszłość...
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009   

Mick napisał/a:
GeKo napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Jaco napisał/a:
Ariel Piotrowski


O kur*a ...


Czemu o kur...a ?


synu, wszystko w swoim czasie ;D


Dobrze Taaato :DD
_________________
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 25 Sty, 2009   

"Prawdziwi rajdowcy" muszą mieć 4wd :lol2:
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 26 Sty, 2009   

Ja myślę że część zawodników woli startować kiepskim N4 niż wypasionym R3 z prostej pryczyny, jak już coś jest w TV to jest szansa że Cię pokażą no i zawsze to najbardziej prestiżowa klasa :D
_________________
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Wto 27 Sty, 2009   

tylko jakos nie jestem przekonany, ze takie evo da sobie rade z topowym c2... a to juz troche srednio bedzie wygladac z marketingowego punktu widzenia
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Wto 27 Sty, 2009   

GeKo napisał/a:
Ja myślę że część zawodników woli startować kiepskim N4 niż wypasionym R3 z prostej pryczyny, jak już coś jest w TV to jest szansa że Cię pokażą no i zawsze to najbardziej prestiżowa klasa :D



Mi się zdaje ze to właśnie auta s1600 i s2000 będą świecić w telewizji ponieważ sa świeższe i właśnie sa młodsze zeby nie powiedzieć ze bardzo młode mniej opatrzone i pod tym względem atrakcyjniejsze
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 27 Sty, 2009   

grifin idż ogól bobra - chyba nie wiesz co mówisz...

Samochody S1600 to już rajdowa przeszłość.
Już dawno nie zhomologowano nowego S1600 a z tego co wiem to fabryki skupiły się wyłącznie na S2000.

To już chyba klasa R2 się lepiej rozwija...

Spójrzmy na to z innej strony - w rozmowie z potencjalnym sponsorem (który zazwyczaj nie jest ekspertem w dziedzinie rajdów) lepiej brzmi Mistrz Polski w klasie N4- niż Drugi Vce Mistrz Polski w klasie S1600...
Nawet jeżeli to trzecie S1600 w generalce będzie przed pierwszym N4-

Sponsor lubi się póżniej chwalić tytułami...
Ba niektórzy potrafią świętować także zwycięstwa w klasie - przypomnijcie sobie PR Fiata z czasów jak jeżdził jurczak :)
Fiat Punto wygrywa w rajdzie Polski*

(*-w klasyfikacji S1600)
Nie miało znaczenia że w generalce był w drugiej dziesiątce.

Przykłady można mnożyc...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
grifin idż ogól bobra - chyba nie wiesz co mówisz...

Samochody S1600 to już rajdowa przeszłość.
Już dawno nie zhomologowano nowego S1600 a z tego co wiem to fabryki skupiły się wyłącznie na S2000.

To już chyba klasa R2 się lepiej rozwija...

Spójrzmy na to z innej strony - w rozmowie z potencjalnym sponsorem (który zazwyczaj nie jest ekspertem w dziedzinie rajdów) lepiej brzmi Mistrz Polski w klasie N4- niż Drugi Vce Mistrz Polski w klasie S1600...
Nawet jeżeli to trzecie S1600 w generalce będzie przed pierwszym N4-

Sponsor lubi się póżniej chwalić tytułami...
Ba niektórzy potrafią świętować także zwycięstwa w klasie - przypomnijcie sobie PR Fiata z czasów jak jeżdził jurczak :)
Fiat Punto wygrywa w rajdzie Polski*

(*-w klasyfikacji S1600)
Nie miało znaczenia że w generalce był w drugiej dziesiątce.

Przykłady można mnożyc...



Bobra nie golę a piszac to Myślę bardziej o s2000 niz s1600
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

grifin010 napisał/a:
Bobra nie golę

Teraz to się nie podlizuj ...

grifin010 napisał/a:
piszac to Myślę bardziej o s2000

Ale co ma S2000 które póki co jest topowym sprzętem którym się można ścigac w PL do N4- w której mają jeżdzić niemal seryjne lancery które będa kosztowały 1/4 a może i 1/5 ceny samochodu S2000 ???

Bo chyba stracililiśmy wątek przewodni...
A brzmi on Klasa N4Minus
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

grifin010 napisał/a:
Myślę bardziej o s2000

ale honda s2000 nie skręca :/
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

co do klasy n4- to mi się trochę chore wydaje :

1. jak już było napisane jakiś kolega x który budował lancery czy imprezy odezwał sie do kolegi działacza zeby pomógł mu sie pozbyć zalegających aut.

2. po co tworzyć nowa klasę skoro frekwencja w rajdach maleje

3. Działacze jak zwykle nic nie robią żeby rozruszać rajdy w Polsce żadnego kroku w przód , według mnie te ich decyzje to jest raczej dreptanie w miejscu żeby nie powiedzieć ze krok wstecz :'(
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

pP napisał/a:
ale honda s2000 nie skręca


:rotfl:

grifin010 napisał/a:
2. po co tworzyć nowa klasę skoro frekwencja w rajdach maleje


Właśnie po to aby nie malała ;) , ale powinno to się wiązać z innymi rozwiazaniami obniżającymi koszty, mniejsze wpisowe, kompaktowa formuła rozgrywania rajdów (żeby nie poświęcać na to całego tygodnia)itp.

Jak dla mnie N4- to dobry pomysł, ze względu na to że nie każdy chce się "zniżać" do poziomu C2 challenge chcąć pozostać w 4-łapie, a niestety zazwyczaj nie stać ich na top-N4, nie mówiąc o S2000. N4- będzie właśnie dla takich zawodników.

Co do "funu" z jazdy na małym hamulcu to... właśnie urok tej klasy :) pamiętakcie że jeszcze niedawno dużego hamulca w ence nie było, a też się to przyjemnie oglądało. "Osranie" drivera po skończeniu hamulca jest też częścią emocji rajdowych :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 9