auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Sob 24 Sty, 2009
Zgodzę się. Większego sensu w tym nie widzę... Chyba lepiej pojeździć A grupową ośką niż Prawie seryjnym EVO..
Pewnie kierują się tym żeby wyrównać szanse i jakoś ograniczyć "wyścig zbrojeń" , ale w tym przypadku to chyba lepiej zorganizować jakiś puchar ( bo w tym przypadku można wyrównać szansę jeśli chodzi o sprzęt) , a nie oddzielną klasę gdzie i tak jedni mogą sobie pozwolić na więcej, a inni nie...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 25 Sty, 2009
GeKo napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Jaco napisał/a:
Ariel Piotrowski
O kur*a ...
Czemu o kur...a ?
synu, wszystko w swoim czasie
i szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że Grzesiu Grono tak się zawziął za to N4 -
w sumie jego starty C2R2 mocno się ograniczyły... a nawet powiedziałbym, że w ubiegłym roku pojechał tylko jako gość w jednym z KJSów i wydachował...
w każdym razie jeżeli uda im się zorganizować nawet kilku zawodników będzie to zawsze coś wnosiło do RSMP, może jakieś pomysły na przyszłość...
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 26 Sty, 2009
Ja myślę że część zawodników woli startować kiepskim N4 niż wypasionym R3 z prostej pryczyny, jak już coś jest w TV to jest szansa że Cię pokażą no i zawsze to najbardziej prestiżowa klasa
Ja myślę że część zawodników woli startować kiepskim N4 niż wypasionym R3 z prostej pryczyny, jak już coś jest w TV to jest szansa że Cię pokażą no i zawsze to najbardziej prestiżowa klasa
Mi się zdaje ze to właśnie auta s1600 i s2000 będą świecić w telewizji ponieważ sa świeższe i właśnie sa młodsze zeby nie powiedzieć ze bardzo młode mniej opatrzone i pod tym względem atrakcyjniejsze
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 27 Sty, 2009
grifin idż ogól bobra - chyba nie wiesz co mówisz...
Samochody S1600 to już rajdowa przeszłość.
Już dawno nie zhomologowano nowego S1600 a z tego co wiem to fabryki skupiły się wyłącznie na S2000.
To już chyba klasa R2 się lepiej rozwija...
Spójrzmy na to z innej strony - w rozmowie z potencjalnym sponsorem (który zazwyczaj nie jest ekspertem w dziedzinie rajdów) lepiej brzmi Mistrz Polski w klasie N4- niż Drugi Vce Mistrz Polski w klasie S1600...
Nawet jeżeli to trzecie S1600 w generalce będzie przed pierwszym N4-
Sponsor lubi się póżniej chwalić tytułami...
Ba niektórzy potrafią świętować także zwycięstwa w klasie - przypomnijcie sobie PR Fiata z czasów jak jeżdził jurczak
Fiat Punto wygrywa w rajdzie Polski*
(*-w klasyfikacji S1600)
Nie miało znaczenia że w generalce był w drugiej dziesiątce.
Przykłady można mnożyc...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
CHRZANEK napisał/a:
grifin idż ogól bobra - chyba nie wiesz co mówisz...
Samochody S1600 to już rajdowa przeszłość.
Już dawno nie zhomologowano nowego S1600 a z tego co wiem to fabryki skupiły się wyłącznie na S2000.
To już chyba klasa R2 się lepiej rozwija...
Spójrzmy na to z innej strony - w rozmowie z potencjalnym sponsorem (który zazwyczaj nie jest ekspertem w dziedzinie rajdów) lepiej brzmi Mistrz Polski w klasie N4- niż Drugi Vce Mistrz Polski w klasie S1600...
Nawet jeżeli to trzecie S1600 w generalce będzie przed pierwszym N4-
Sponsor lubi się póżniej chwalić tytułami...
Ba niektórzy potrafią świętować także zwycięstwa w klasie - przypomnijcie sobie PR Fiata z czasów jak jeżdził jurczak
Fiat Punto wygrywa w rajdzie Polski*
(*-w klasyfikacji S1600)
Nie miało znaczenia że w generalce był w drugiej dziesiątce.
Przykłady można mnożyc...
Bobra nie golę a piszac to Myślę bardziej o s2000 niz s1600
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
grifin010 napisał/a:
Bobra nie golę
Teraz to się nie podlizuj ...
grifin010 napisał/a:
piszac to Myślę bardziej o s2000
Ale co ma S2000 które póki co jest topowym sprzętem którym się można ścigac w PL do N4- w której mają jeżdzić niemal seryjne lancery które będa kosztowały 1/4 a może i 1/5 ceny samochodu S2000 ???
Bo chyba stracililiśmy wątek przewodni...
A brzmi on Klasa N4Minus
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
co do klasy n4- to mi się trochę chore wydaje :
1. jak już było napisane jakiś kolega x który budował lancery czy imprezy odezwał sie do kolegi działacza zeby pomógł mu sie pozbyć zalegających aut.
2. po co tworzyć nowa klasę skoro frekwencja w rajdach maleje
3. Działacze jak zwykle nic nie robią żeby rozruszać rajdy w Polsce żadnego kroku w przód , według mnie te ich decyzje to jest raczej dreptanie w miejscu żeby nie powiedzieć ze krok wstecz
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
pP napisał/a:
ale honda s2000 nie skręca
grifin010 napisał/a:
2. po co tworzyć nowa klasę skoro frekwencja w rajdach maleje
Właśnie po to aby nie malała , ale powinno to się wiązać z innymi rozwiazaniami obniżającymi koszty, mniejsze wpisowe, kompaktowa formuła rozgrywania rajdów (żeby nie poświęcać na to całego tygodnia)itp.
Jak dla mnie N4- to dobry pomysł, ze względu na to że nie każdy chce się "zniżać" do poziomu C2 challenge chcąć pozostać w 4-łapie, a niestety zazwyczaj nie stać ich na top-N4, nie mówiąc o S2000. N4- będzie właśnie dla takich zawodników.
Co do "funu" z jazdy na małym hamulcu to... właśnie urok tej klasy pamiętakcie że jeszcze niedawno dużego hamulca w ence nie było, a też się to przyjemnie oglądało. "Osranie" drivera po skończeniu hamulca jest też częścią emocji rajdowych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach