auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 27 Sty, 2009
Patent jest dobry i jak uwolnię się ze szponów sesji egzaminacyjnej to się chyba zabiorę za etap wdrażania handmade'a w życie.
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne.
w VTS tez jest wskaźnik poziomu oleju i z praktyki mogę powiedzieć, ze się sprawdza
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne.
Któregoś dnia obudzisz się z ręką w nocniku kiedy wskaźnik elektroniczny powie zupełnie coś innego niż... prawda. Poziom tylko i wyłącznie bagnetem !
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne.
Któregoś dnia obudzisz się z ręką w nocniku kiedy wskaźnik elektroniczny powie zupełnie coś innego niż... prawda. Poziom tylko i wyłącznie bagnetem !
dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 28 Sty, 2009
Macie mnie za idiotę? Oczywiście sprawdzam regularnie bagnetem i gdybym załozył ten dolot, to też bym sprawdzał - musiałbym odkręcać obudowę, ale bym sprawdzał.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 29 Sty, 2009
Otóż to.
Jak już o ciśnieniu oleju mowa, to niedawno wymieniłem tegoż czujnik, bo zgłupiał. Jak się komuś wściekle będzie zapalała lampka oilpress na wolnych obrotach, to nie koniecznie jest powód do paniki. Ja spanikowałem, ale to dobrze.
Ale offtopic, proszę moderatora o skierowanie wątku na właściwe tory.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
o proszę, nie wiedziałem, a dlaczego?? jeżeli można
Bo cisnienie mozesz miec mimo ze poziom spadnie ponizej tego co bagnet pokazuje, a z drugiej strony mozesz nie miec cisnienia przy wlasciwym poziomie jak pompka padnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach