Wysłany: Sob 07 Lut, 2009 Clio 2.0 16v a paliwo ?? Problem.
Witam Panowie, mam pewein niepokojacy kłopot z autkiem.
Odebralem Sporta od Krzyśka chyba ok. 3 tygodnie wstecz, przebieg do dzis to ok 1350km.
Auto jak dotąd chodziło bez zarzutu, z każdym dniem odnosiłem wrazenie że chodzi co raz lepiej, choć i tak bariery 6 tys obr jeszcze nie przekroczyłem.
Jak dotąd podlewany był na Shelu Vpowerem 95, zdarzyło się może raz czy dwa, na światłach delikatne chwilowe zafalowanie wolnych obrotów, ale to wszystko.
Przedwczoraj wieczorem zatankowałem do pełna 98 Ulimate na jakims BP w okolicach Trójmiasta.
Od razu tuż po tankowaniu, jak tylko odpaliłem motor, zapalil mi się komunikat - błąd wtrysku, po chwili ESP, słowem tryb awaryjny.
Szlak mnie trafił, ale był wieczór, człek zmeczony, nie chciało mi się już awantury robić na tej stacji.
Zastanawiam sie co robić - myślałem ze po chwili mu przejdzie, ale jeździlem troszkę wczoraj, dziś rano do pracy - odnosze wrażenie że auto nie chodzi tak jak wczesniej - odczuwam spadek momentu, auto wpadło mi dwa lub trzy razy w powyższy tryb awaryjny..
Dzwoniłem już do serwisu - kolo oczywiście wzywa do serwisu, ale dopiero we wtorek..
Zastanawiam się czy na własną ręke nie zadziałać i nie spuscić wachy dzisiaj ( trefnej?? ) i nie zalać go raz jeszcze na Shellu, tym razem Vpowerm 99??
Raczej na pewno tak zrobię nim pojadę zawracać gitarę w serwisie - pytanie do osób które eksploatują Sporty 2006+ - czy miewacie problemy z wachą?
Co tankujecie?? Czy wasze auta są także wrażliwe na paliwo?
Czy tylko bezpieczne w tym dzikim kraju pozostaje paliwo pt. Vpower 99??
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 07 Lut, 2009
Bad-i napisał/a:
sorry ale przy takim przebiegu nigdy bym sam nie grzebal. Masz nowe auto?? Jedz do serwisu
święte słowa!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
moim zdaniem to nie wina paliwa. jeśli mówisz, ze od razu po odpaleniu przeszedł w tryb awaryjny to nawet nie zdążyłeś spalić te pół litry, które miałeś w przewodach paliwowych i listwie. osobiście często tankuję bp98ultimate i nigdy nie miałem problemów. obstawiam coś z autem i tak jak Badi napisał - nie wymieniałbym nic na własną rękę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach