Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
sportowy kat
Autor Wiadomość

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   sportowy kat

czołem :)

przerabiał ktoś temat sportowego kata do 106 ?? posypał mi się stary i tak knuje co zapodać. jakieś pomysły ? zwykły metalowy ? http://www.rpmotorsport.p..._cm-p-8959.html

czy coś innego ?
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   



;)
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

hehe 2 sondy :) i to jest problem a niechce checka :) stosowałem 2 patenty na sondę i po jakimś czasie komp się orientuje ze coś jest nie tak
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

polll napisał/a:
hehe 2 sondy :) i to jest problem a niechce checka :) stosowałem 2 patenty na sondę i po jakimś czasie komp się orientuje ze coś jest nie tak


A próbowałeś sondę wkręcić w ślepą rurkę, jednocześnie zostawiając ją podpiętą. Ja jeżdzę tak od sierpnia i wszystko jest OK.
_________________
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   



nie sprawdza sie ;/

podniesienie sondy w gore tez nie sprawdza sie
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

Dziwne...

Jak to rozwiązał saxorulez?
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

Moze głupie pytanie ale sprawdzałeś czy spaw jest na bank szczelny? bo ja swój poprawiałem ze 2-3 razy ale spawacz ze mnie lichy:D
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

AndreXSi napisał/a:
Dziwne...

Jak to rozwiązał saxorulez?


Saxoruleza to już teraz nie będzie dotyczyć ma Vemsa ;D
_________________
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

tak wszystko jest szczelne :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

GeKo napisał/a:
polll napisał/a:
hehe 2 sondy :) i to jest problem a niechce checka :) stosowałem 2 patenty na sondę i po jakimś czasie komp się orientuje ze coś jest nie tak


A próbowałeś sondę wkręcić w ślepą rurkę, jednocześnie zostawiając ją podpiętą. Ja jeżdzę tak od sierpnia i wszystko jest OK.


Działa ;D
Zapala się raz na pół roku.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

Andre, gdzie mozna kupic taka rurke? Ja potrzebuje De-cat
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

czemu de-cat? przeciez w rajdach wymagany jest katalizator
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

AndreXSi,

tak jak chłopcy - problemów nie miałem
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

qbus napisał/a:
czemu de-cat? przeciez w rajdach wymagany jest katalizator


Owszem :)

Ale im dalej od silnika tym lepiej :D :D :D
Kat ma być i ma spełniać swoją funkcję - reszte proszę się domyślić samemu :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Pią 13 Lut, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
Ale im dalej od silnika tym lepiej


seje z rallycrossu :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9