auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Czw 03 Sie, 2006
tu jest taniej - co prawda tylko 205, ale może macie podobnie:
http://www.205gti.com/main_uk.htm
klik: Peugeot 205 technics
klik: Quickshift
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 04 Sie, 2006
ja mam cos takiego w willim: B&M sport shifter. Zdaje swietna robote: biegi wchodza o wiele precyzyjniej niz na seryjnej, przelozenie wajcha jest ~40% krotsze.
niestety nie bylo to takie tanie, 255euro...
:572:
http://www.bmracing.com/i...cts&sid=2&cat=3
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 04 Sie, 2006
Ciekawi mnie czym się rózni taki kawałek bolca za 250 ojro od kawałka bolca który zrobił by pan mietek za 50 zł ?
A ktoś ogarnia co to jest i gdzie się to zakłąda to coś co wkleiłem w pierwszym linku: 106 quickshift ?
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 06 Sie, 2006
To nie ma wpływu na żywotnosć skrzynki, skraca tylko skok lewarka, biegów nie trzeba daleko wciskać tylko wchodzą wcześniej, za to trzeba uzywać większej siły.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach