Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Odpala i potrafi sam zgasnac
Autor Wiadomość

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   Odpala i potrafi sam zgasnac

Witam, samochod mojej polowicy, Micra K11 1.5D. Ma dziwna przypadlosc, mianowicie.
Silnik zimny, odpalamy ruszamy po 10-15sec, po przejechaniu moze 100m samochod gasnie, trzeba go krecic z 30 sec zeby odpalil, jak odpali trzeba czekac, az zlapie temp i dopiero mozna normalnie jechac. Wariant drugi. Odpalamy na zimno, wchodzimy na okolo 2tys obr i trzymamy, nagle zaczyna sie dziac cos dziwnego bo wciskamy pedal gazu w podloge samochod nie reaguje, po paru sec gasnie. To samo co w pierwszej wersji trzeba krecic zeby odpalil. Akcji tej nie bylo jak bylo w miare cieplo, gdy temp zaczela spadac 5 stopni i mniej zaczelo sie. Dzis rano od 9 sie meczylismy z tym samochodem i dopiero 5min temu udalo sie normalnie Majce pojechac do pracy :/

Koledzy czego to moze byc wina? Paliwo lane jest jedynie na orlenie i BP.
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

przepustnica ??? silnik krokowy . ja bym coś w ten deseń obstawiał.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

nie wiem czy ktoś tu coś pomoże, podjedź do jakiegoś speca od diesli. Pompa wtryskowa?

poza tym w micrze 1.5d siedzi francuski silnik, więc wszystko się może dziać ;D
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

Na razie jest w planie wymiana filtra paliwa i wpuszczenie do baku jakiegos odsyfiacza do przewodow paliwowych. Dzis po odpaleniu bylo slychac strasznie nierowna prace trzachal sie i rzucal chcialem go szokowo potraktowac i troche go przygazowalem pare razy i zgasl o_O
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

zaglądnij do przepustnicy zobacz w jakim jest stanie.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

no fakt, w dieslu filtr paliwa to ważna sprawa. Jak nie był wymieniany od dawna to możesz od niego zacząć.
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

A w dieslach jest przepustnica? Bo z tego co slyszalem diesel jej nie ma :/
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

hmmm coprawda diesla z micry nie znam ale diesli z przepustnicami widziałem troche.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

diesel w micrze to prościutka konstrukcja z komorą wstępną, to ten sam silnik co w saxo i 106d.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

A występuje, tam czujnik położenia wału? Seje czasami mają podobne objawy jak zaczyna szwankować.
_________________
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 27 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

a może to francuz i poprostu się zepsuł?!?
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

TomaszGT
[Usunięty]

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

Przede wszytskim sprawdz filtr paliwa może byc zapchany.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

no a jak sprawdzisz już filtr to potem :
- świece żarowe
- przekaźnik świec żarowych
- może rozrząd przeskoczył ? i będzie chodził ale będzie kulał i gasł...

a jak już drobne rzeczy posprawdzasz to dwie moje możliwości

- wtrysk leje i dopóki się motor nie rozgrzeje to nie przepala
- zawory są źle wyregulowane (podparte)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

jak pali bez problemu to świece są okay.
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 21 Lut, 2009   

Moim zdaniem złapałeś trawę, albo wentylator się zje.bał

Looknij na club106.pl, skoro to ten sam silnik to tam może jest opis podobnego problemu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12