Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepsze fwd wszechczasow wedlug EVO Magazine
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 09 Sie, 2006   Najlepsze fwd wszechczasow wedlug EVO Magazine

Na lotnisku w Londynie dorwalem najnowszy numer EVO, na okladce 15 szybkich "osiek", a w srodku piekny artykul o tym, co jest najlpeszym fwd.

Do testu wzieto:
Golf mk1 gti (juz z silnikiem 1.8)
Pug 205 gti (jak bylem maly to mialem takiego z Matchboxa, latal po biurku jak wsciekly)
Clio Williams ( moj osobisty faworyt)
Pug 106 rally (motor 1.3, chyba 102 konie)- mial reprezentowac takze 106 s16 i saxo vts, ktorych w tescie braklo, troszke bezsensu, ale trudno)
Pug 306 rally ( w UK to samo, co u nas s16 czyli 6 biegow i 163 konie, super autko)
Lotus Elan ( byl kiedys Lotus fwd, ale ja ta marke cenie za Exige)
Ford Puma ( sorry, jak dla mnie pomylka, nie jedzie, jeszcze gorzej wyglada)
Corrado Vr6 ( w sumie niezle autko, szkoda, ze u nas to chyba najwiecej parkuje pod Manieczkami w weekend...)
Integra Type R ( kiedys mialem przyjemnosc na pasazerze z obecnie czolowym kierowca na 400 w Polsce. Driver 2 lewe rece, wiec nie mam pojecia jak to skreca, ale na prostej strasznie to chodzilo...)
Focus RS ( to ten poprzedni ze szpera, jaram sie)
Golf mk5 gti ( niby spoko, ale za ciezki i nie da sie jezdzic z lewa, wiec np na sniegu nawet z Kosciuszka za kiera auto stoi i objezdzaja go cc)
Clio Sport 182 Trophy ( wersja dla Uk, lzejszy, bardziej hardcorowy od "zwyklego sporta",
z nowych hothatchy dla mnie numer 1)
Clio Sport 197 (nowa tlusta cliowka)
Mini Cooper S ( chyab wersja works, w kazdym razie 215 koni, lekka szpera, odchudzomy)
Jeszcze jeden gti, ale zapomnialem (pisze z pamieci)

Szukano nie tylko osiagow, ale po prostu przyjemnosci z jazdy,itd...

Werdykt: Corrado za ciezkie. !06 rally jednak za malo mocy, generalnie jednak pozytywnie. Golf mk1 spoko, ale widac, ze najstarszy. O Pumie nie czytalem. Elan ok, ale na final za malo. 306 zajebisty, tyl pieknie ucieka, ale o to nie wystarczylo. Clio Sport 197na kretym nie daje takiego fun jak stary Sport. Focus, mieli jakis dziwny egzemplarz z mega turbo dziura i slabo wypadl.

Do finalowej 6, wedlug miejsc zalapaly sie:

6. Pug 205 gti, jest surowy, bez wspomagania, super frajda i 130 koni przy 910 kg daje rade.
5. Golf mk5 gti. Jak na rozmiary i wage to rewelka, silnik 20tfsi idzie caly czas, ale na bardzo kretych partiach wychodzi jego sadelko...
4. Clio Williams, same pozytywy, stary samochod, ale 150 bardzo prawdziwych koni w tej puszce daje piorunujacy efekt. Wlasciwosci trakcyjne lepsze niz wiekszosc nowych spasionych gti.
3 Mini, wersja limitowana, 215 koni. Super samochod, szpera i motor wyrywaja z kazdego zakretu, jedynie z wygladu( ta wersja) troche odpustowa.
2. Clio Sport Trophy 182. To chyba ich ulubiony hothatch, pod kazdym wzgledem go chwala, bez slabych stron, motor stosunkowo elastyczny. No i czasem w zakrecie na 3 kolkach,hehe...
1. Honda Integra Type R. Niska waga, 1.8 197 koni przy ponad 8000 obrotow, szpera, super zestrojony zawias. te auto prowadzi sie najmniej fwd z wszystkich, podobno rewelka.

To sie rozpisalem...
Pozdro z NZ
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 09 Sie, 2006   

czyli rozumiem że integra wygrała?? czy tylko dostała sie do czolowej 6??
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 09 Sie, 2006   

Hehe, zanim doczytalem do konca znalem wynik :) do integry niestety nie ma podejscia, nie bylo i nie bedzie drugiego takiego FRW. Brakuje mi jeszcze civica TypeR, ktory pewnie wskoczylby za integre na druga pozycje.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 09 Sie, 2006   

do integry faktycznie nie ma podejścia jeśli chodzi o tor, ale ciekawe jakby się to auto spisywało na mniej równej nawierzchni. Clio wydaje się byc bardziej wszechstronne, wkońcu tłuką go w rajdach z powodzeniem, a integry na szutrze czy sniegu wogóle sobie nie moge wyobrazic :)
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 10 Sie, 2006   

Integra wygrala... Mysle, ze na luznych nawierzchniach tez by dala rade. chocby ze wzgledu na ta szpere w serii. Civ Type R jest super, ale jednak jest wiekszy i ciezszy od Clio, szczegolnie, ze mieli ta wersje 182 Trophy i moglo byc head to head pomiedzy nimi...
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 10 Sie, 2006   

no niech będzie to szóste miejsce, ale 910 kg to ja miałem jakieś 100 kilo temu :P
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 11 Sie, 2006   

mi napisał/a:
no niech będzie to szóste miejsce, ale 910 kg to ja miałem jakieś 100 kilo temu :P


Taka wage oni podali... Kiedys sprawdzalem w katalogu to 205 1.9 gti jest lzejszy od 106 s16, przynajmniej na papierze. Tzn. ile kg masz, bo ja niewyspany i cos mi filtr percepcji
nawala :P
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 11 Sie, 2006   

chodziło ze go juz 100KG odchudził co niezmienia faktu ze "kiedys" auta robili nieco inaczej niebyło tylu zbędnych rzeczy tylu wzmocnień itp
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pią 11 Sie, 2006   

nox - dobrze mówisz. Jeszcze nie miałem okazji się ważyć, ale szacuję dziada na jakieś 800 kg (chociaż nie wiem ile ważą hektary szpachli z każdej strony i mogę się nieprzyjemnie zdziwić :552: )
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 12 Sie, 2006   

800kg!!! Hehe, mialem kiedys kadeta gsi 16v 156 koni, odchudzony max tyle wazyl. Kurna jak to latalo, zawias do bani, wszystko do bani, ale na 3 biegu (pierwsze 2 klopoty z trakcja) nawet volvo s80 t6 nie mialo szans. Ach, stare dobre czasy i samochody.
Ten Twoj 205 w takim razie musi pieknie banglac...
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Sob 12 Sie, 2006   Mini na 3 miejscu

Widzę że Mini załapał się do czołówki :P Fajny teścik , kiedyś coś na kształt podobnego testu zorganizowali ziomki z Wyskokich Obrotów. Przy tak mocnej stawce zaskoczyło mnie wysokie miejsce Miniaca. Angole traktują go jak powiernika legendy Mini Morisa pomio że obecnie jest to BMW i chodźby prowadził sie jak wózek dziecięcy wyładowany kartoflami znalazłby się w czołowce :D
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 12 Sie, 2006   Re: Najlepsze fwd wszechczasow wedlug EVO Magazine

Marek23 napisał/a:

6. Pug 205 gti, jest surowy, bez wspomagania, super frajda i 130 koni przy 910 kg daje rade.


Dla mnie brak wspomagania to porazka jesli chodzi o zakrety.
_________________
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 13 Sie, 2006   

Gokart,hehe, tos pojechal po mini... Dokladnie tak angole go traktuja, ale umowmy sie, ze auto ma w sobie potencjal. Jedyna wada moze byc jego waga, przynajmniej w stosunku do wymiarow, ale to juz w dzisiejszym swiecie standart. Ale fakt, nawet jakby jezdzil do bani i tak by sie zalapal do top 6.

Dzik, na wolnych partiach brak wspomagania moze byc dokuczliwy, ale na szybkich niektorym to bardzo odpowiada. Na pewno wtedy, jest wiekszy kontakt z maszyna, choc ja generalnie jestem za wspomaganiem. Jednak wynalazek BMW, czyli zmienna czulosc ukladu kierowniczego w stosunku do predkosci samochodu budzi u mnie sprzeciw.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 15 Sie, 2006   

Nie wiem co nowego bmw wymyliło w kwesti zmienności czułosci ukłądu wspomgania, ale na pewno nie jest to żaden wynalazek, bo już dawno było to sosowane. W saxo/106 też jest układ wspomagania elektro-hydrauliczny o zmiennej sile w zależnosci od prędkości, po prosu jak się jedzi szybciej to zmniejsza się siła wspomagania, chociaż nie jest to bardzo odczuwalne.
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 15 Sie, 2006   

No wiec bmw zrobilo sporo, uklad ma zmienne PRZELOZENIE a tego chyba jeszcze nie bylo.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8