auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 11 Mar, 2009 [s] mojego peugeota 205 gti
Tym razem bardziej zdecydowanie:
Oddam mego puga w dobre ręce.
Opis dla niepamiętających (troszkę zaktualizowałem nawet):
Samochód: Pug 205 GTI 1.9
Rocznik: 1991 (w przeważającej większości)
Przebieg: 280 tkm na liczniku, koło 100 tkm - silnik, śmiesznie mało - wnętrzności silnika
Moc: w serii 122 / 128 km, teraz powinno być około 140 (co przy masie poniżej 800kg - wystarczy)
Mody:
1. endżin: wał korbowy wyważony, odchudzony jakieś 30%, korby i tłoki z silnika Mi16, koło zamachowe odchudzone około 30%, głowica z 406 2.0 turbo, zawory ssące 42,6mm, wydechowe 34,5mm, kanały i gniazda dopieszczone, stopień sprężania 10.8:1, wałek świątka 287 stopni 12.8mm wzniosu, inna mapa w kompie, bez odcinki.
Kompletny wydech magnexa z nierdzewki, z kolektorem 4w1
tak to jedzie mniej więcej:
http://youtube.com/watch?v=LQxzKLRzHM0
2. buda / wnętrze:
- obspawana
- wypatroszone wnętrze - jest 1 fotel (speed RC) i szelki (3"), fotel (speed 2) i szelki sabelt dla "pasażera", najchętniej oddam tylko z prawym, RC i 3' zostawiając sobie.
- maska z laminatu na 4 zapinkach
- dorzucam kompletne wnętrze seryjne GTI, z fotelami i kanapą w bardzo ładnym stanie (czarna pseudoskórka), czerwoną wykładziną i wszystkim, co powinno być (może oprócz ze 3 plasticzków, które były połamane)
3. zawias
kayaba agx (regulowana twardość przodu i tyłu) + Lesjöfors
silentbloki wszystkie z ertalonu czy innego teflonu, podobnie poducha pod skrzynią
stabi grubszy do przodu (22mm, wraz z sankami) dorzucam luzem.
4. hamulce
przód: dość big break kit (wentylowane 266mm z p306Xsi), tarcze ATE nacinane, klocki wyczynowe Sparco R61, przebieg zestawu kilkaset (kilkadziesiąt może?) kilometrów
tył: nowe klocki, nowe tarcze, nowe linki ręcznego (seryjny kit przy tej masie daje radę w sposób co najmniej wystarczający)
Samochód - pomijając kilkanaście kilometrów na torze - nie ma przeszłości sportowej, żadnych kajotesów dziurawych, żadnych rallysprintów przez krawężniki.
Wady: Skrzypią z przodu pęknięte w najmniej istotnym miejscu sanki (dorzucam kompletne ładne), kapie niespiesznie olej z silnika (tak jest złożony, kapie najpewniej z oringu na wale, ale ubywa go na tyle powoli, że to olałem), tylna klapa jest zeżarta dość mocno (nie była ocynkowana), ogólnie samochód nie jest najładniejszy (techniczna strona była priorytetem, więc wygląd pozwoliłem sobie pominąć...)
Cena: 7000zł, za szóstkę oddam na forum.
Zdjęcia:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 11 Mar, 2009
ogar się! Kredyt, sprzedaż nerek, łotewa!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 11 Mar, 2009
więcej niż trochę
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach