ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pią 13 Mar, 2009
Detailing-pierwszy raz słyszę chyba raczej mało znane pojęcie!
Super pomysł na biznes taka pielęgnacja i sam nad takim czymś myślę od dłuższego czasu aby w jednym miejscu skupić to co zazwyczaj jest porozrzucane po mojej okolicy. Powiedz Rudello czy pranie tapicerki foteli itp też bedziecie mieć na miejscu? Pozdrawiam!
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
generalnie mamy juz swoje faworyty i typy ale z detailingiem to byla zagadka, myslalem ze slowo szeroko znane, tak jak drifting okresla bardzo wasko i precyzyjnie dzialalnosc.
przy tym jak wiadomo jesli motofriki czyli jakby target dzialalnosci nie wiedza co to detailing to kto ma wiedziec
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
moze troche odbiegne od tematu ale nie ma duzego znaczenia jaka bedzie nazwa tylko jakie beda uslugi.......
Jezeli to ma byc cos very profi to uslugi oraz firma musi byc profi (a nie nazwa). Domyslam sie ze jezeli Rudy planuje otworzyc taka firme to glownymi klientami nie beda osoby posiadajace R5 (sory Marcel, sory Dziku i inni). Ktos kto ma robic taka profi polere czy tez detailing moim zdaniem zrobi to na Jagu z 68 roku lub tez odswiezy lakier na pieknej bejcy czy tez prosiaku (dodam ze zrobi to za gruby $ aby czuc sie dowartosciowanym)
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
JA to widze tak ...
Nazwa powinna być jak najbardziej indywidualna niekoniecznie nawiązująca do detailingu aut , Np auto myjni jest srylion a gdyby je tak personalizować wyróżniać w jakiś sposób klienci wtedy łatwiej i chętniej zapamiętują dany zakład , firmę i oczywiście jeżeli usługi są w pozytywny sposób oceniane naturalna reklama ma łatwiejszą drogę .
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Mar, 2009
Oczywiście nazwa to duża część sukcesu, logo - kolejna.
Fajna nazwa przyciąga, zabarwia pozytywnie stosunek klienta do marki, wiąże go z nią - a o to nam chodzi, prawda? Ważna uwaga - tak już jest, że produkty świetnie sprzedają się na podłożu emocjonalnym, gdy są emocjonalnie nacechowane, wtedy kupuje się fajniej, milej i pamięta się o marce. Dobrze by było, gdyby nazwa, slogan reklamowy mówiły o pasji, miłości do auta dbaniu o nie itp. itd.
Oczywiście jakość usług to druga sprawa - moja ulubiona myjnia ma nazwę jakąś z tyłka, a ogarniają cudownie.
Detailing jest niestety mało znanym słowem, niestety jedynie wśród maniaków, ale i nie wśród wszystkich...
I tu powstaje pytanie - do kogo chcesz kierować usługi? Myślę, że musisz sobie w biznesie odpowiedzieć na kilka zajebiście ważnych pytań.
1. Do kogo chcesz kierować usługi?
2. Czy to będzie segment premium?
3. Jak ma się kształtować cenowo?
4. Z czym chcesz kojarzyć markę?
5. ...
I najlepiej, odpowiedz na te pytania tutaj.
Pomyślę nad nazwą trzeźwiejszym umysłem.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km Pomógł: 13 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009
wybacznie ze odkopuje temat
wpadl mi do glowy pomysl by tez sie zajac detalingiem (mi wczesniej byl ten temat znany) i stad pytania do Ciebie Rudello i kompanow w pracy
1. Udało Wam sie ten biznes odpalic?
2. Czy musieliscie podpisywac jakis kontrakt na kosmetyki np z Sonus'em czy Meguiar's?
3. Jak sie kształtują ceny takich zabiegów?
4. Jesli juz biznes działa to jaka nazwe wybrałeś?
pytam strikte z ciekawosci..
wiem tez ze niektore pytanka sa tajemnica zawodowa i wcale nei oczekuje ze odpowiesz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach