auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Skąd: Warsaw city
Wysłany: Czw 17 Sie, 2006
Masz sokole oko - caly jest zawysoko, ale Koni kit ma jeszcze regulacje wysokosci amortyzatora - wiec jak wroce z urlopu to obnize. Mialo byc -40 a wyglada jakby siadl -20. Chyba ze nowe zawieszenie ma sie ulozyc - ale ja juz z tydzien na tym smigam ?
_________________ STICAR.pl - Grafika samochodowa
"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
shorti [Usunięty]
Wysłany: Czw 17 Sie, 2006
hmm to dziwne a w zestawie juz były spreżyny? czy wsadziłeś jakies inne? możesz zdradzic cene zestawu?
Ostatnio nawiazalem kontakt z wlascicielami upalanej n-ki. Hamulce wg nich to seryjne tarcze i klocki ferodo ale koniecznie ds2500 teraz maja jakas powa nazwe. Mowia ze hamuje zaj*** tylko maja jedna wade, iskry sie sypia. Seryjne tarcze grzali to czerwonosci i sa proste.
auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lip 2006 Skąd: P-no
Wysłany: Nie 20 Sie, 2006
dzik napisał/a:
Ostatnio nawiazalem kontakt z wlascicielami upalanej n-ki. Hamulce wg nich to seryjne tarcze i klocki ferodo ale koniecznie ds2500 teraz maja jakas powa nazwe. Mowia ze hamuje zaj*** tylko maja jedna wade, iskry sie sypia. Seryjne tarcze grzali to czerwonosci i sa proste.
a mi sie wlasnie kocza klocki. Mozesz jakos skombinowac nowa nazwe ds2500?
Ja mam ferodo perf i malo pyla w porownaniu do taniego klocka jaki kiedys mialem zalozony przejsciowo moge powiedziec ze ferodo nie pyli wcale do ferodo jestem przekonany sa ok
[ Dodano: Pon 21 Sie, 2006 ]
Przejechalem 25000km i sa w bardzo dobrym stanie z tym ze ja jezdze glownie po trasie
1. wersja harcore: gwint bilstein b14 za 3600zl (w MTS) ale moim zdaniem to sei nie nadaje na ulice. Jest tez gwint SPAX czy APEX ale j.w.
2. Koni zolte za ok 2000zl komplet, ale na ulice i tak trzebaby to raczej miekko ustawic
3. Seria KYB (dostepny tylko w ASO Renault, nie dostepny w KYB bo taka byla miedzy tymi firmami umowa), cena przod szt. 280 zl w ASO. Moim zdaniem optymalny wybor bo te amory sa naprawde dobrze dopasowane. Osobiscie tez wrocilbym do seryjnych sprezyn.
Hamulce:
Osobiscie na przodzie mam od ponad roku Tarox tarcza nacinana F2000 i klocek corsa, bardzo go lubie, nie zuzywa sie szybko ale trzeba bylo sie przyzwyczaic bo klocek trzeba nagrzac (teraz to bardzo polubilem). Cena w tomsonie to z rabatem chyab 1150 za zestaw. Tyl mam EBC gladkie + klocki black stuff i nie mam za bardzo opinii ale raczej nie wroce do tego, klocek sie dosc szybko zuzywa i tak sobie hamuje.
Wersja tansza niz Tarox (ale moze rownie skuteczna) to ATE nacinane + Ferodo DS Performance.
Osobiscie na DS performance zamierzam po zuzyciu obecnych wymieniac moje klocki.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 21 Sie, 2006
Hmm nie bardzo rozumiem jak klocek do Clio ma pasować do vts lub 205 gti, przecierz w ibu tych autach jest tarcza 247 mm wiec mniejsza niż w clio no i klocek tym samym też mniejszy. DS performance do saxo na przód kosztuje coś koło 200 zeta.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 22 Sie, 2006
A no tak to się zgadza, nie wiem jak w clio, ale w saxo nie odważył bym się założyć tego klocka do tyłu , no chyba ze miałbym bardzo, bardzo mocny hamulec z przodu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach