Proste - małego OS'a zrobić trzeba czy nic nie klepie, nie trzeszczy itp a potem pojechać na kanał i oblookać dokładnie. I na pewno nie sugerować się zdaniem sprzedającego, takie furki zawsze są po przejściach.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
z korozją na TY
lepiej kupić całego z zepsutym silnikiem niż poprawiac to co ktoś zjebał blacharsko.. ta podłuznica nie powinna mieć dziur!!
no i pogjęta podłoga oznacza że ktoś sie musiał wbić w ten samochód nieżle... rajdówka Janusza Majka po uderzeniu tyłem w jadący autobus miała tak pogniecioną podłogę..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
KonradMK napisał/a:
Proste - małego OS'a zrobić trzeba czy nic nie klepie, nie trzeszczy itp a potem pojechać na kanał i oblookać dokładnie. I na pewno nie sugerować się zdaniem sprzedającego, takie furki zawsze są po przejściach.
ja cos sugeruje żeby podłogę dobrze obejrzec i na ramie sprawdzić czy prosty jest..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
Wlasnie wiec teraz zonk to jest i tak jeden z vts w bdb stanie,bo jak ogladalm juz pare innych to nawet kolesiowu poprawic szpachli tylko nawalil 10 kilo i pieknie wygladal w tym znalazlem tylko to zawiesznie jest oki, geometrja tak samo ok tylko podloga do wymiany i caly do konserwacji wiadomo w koncu to saxo vts 16v i pomalu nie smiga po drogach.korozja faktycznie jakis wiejski warsztat go naprawial,tak jak mechani powiedzial Mlotem 5 kilowym i wiadrem szpachli. ale reszta jest oki orginalne lampy ale spawane uchwyty chlodnica orginal i wentylatory szyba przedni nowa z 2004 roku resza syb oki z 2002 roku sa.Szpachla na tylnim blotniku i przednim prawym maska jest wymieniona tak jak i wzmocnienie czolowe tyl wiem;]
Ostatnio zmieniony przez Grzesiek VTS Czw 05 Sty, 2006, w całości zmieniany 1 raz
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
Nawet nie trzeba na ramie, bo to w cholerę roboty. Podjechać tam gdzie robią geometrię - wszystko wyjdzie...
Zgadzam się z Łukaszem, że jeśli już kupować auto z defektem to zdecydowanie lepiej, aby mechanika była do roboty niż blacha... Silnik zawsze w najgorszym wypadku można wymienić, a blachę ... Jak to mówią "z kibla wanny nie zrobisz"
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
a jeszcze cos podloga jest igla nic nie gnije jest oki czyli palnika nie bylo ale za to podluznica, podloga i boczek sa pojechane.
nowa szyba - to już wiesz że lekko nie było. Najważniejsze żeby prosto jechał, 10 lat i tak nim śmigać nie będziesz więc zastanów się czy się opłaca.
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
Wiec chlopaki co radzicie?? mechanik mowiel ze jest bity malowana byla polowa samochodu, tzn od strony pasazera caly malowany,pod siedzenia jest prosciutko wiec,ale zeby tak zrobic ta podloge,
P.S
Jednym slowem mojego kumpla
KUPIC i PIER...... dupa gdzies i zrobic tak zeby to jakos wygladalo, z przodem to tylko zakonserwoawac i czekac co sie bedzie dzialo.
Ostatnio zmieniony przez Grzesiek VTS Czw 05 Sty, 2006, w całości zmieniany 1 raz
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
No skoro podłużnica oberwała mocno to nic dziwnego, że i szyba przednia poszła w pył.
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
18,5 tysia.
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
Ja bym szukał dalej. To żadna okazja, a fura po mocnych przejściach.
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
Wlasnie szyba poszla na 100% procen bo dostal w naroznik (podluznice)nie centralnie srodkiem,
[ Dodano: Czw 05 Sty, 2006 ]
szukam szukam i szukam i dalej bede szukal prawie 8 miechow szukam vts 16v wiec weteranem juz jestem :562:
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006
Posłuchaj
Samochód był udeerzeony w przód i tył . To fajnie ? moim zdaniem nie , zdecydownie nie. Szybe ja tez mam wymienioną bo zdjemowałem lusterko i szyba mi pękła.
Jesli uważasz ze to jest zle zrobione to nie widziałeś srebrnego saxo którego rok temu oglądałem za 30 tysi Też go oglądał piter, z zewnątrz rewela na zdjeciach a jak przyjechałem to sie klociłem z kolesiem zeby oddał hajs za paliwo bo samochód był w tragicznym stanie.
Ja bym nie brał, poszukaj za granicą, jak znajdziesz nie bitego daj mi znać , podam ci kontak do człowieka który mi pomógł sciagac mojego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach