Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Pasy 3, 4, 6, 8 punktowe
Autor Wiadomość

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

A gdyby zamocowac pasy na dole tylniego siedzenia??czy nie bardzo bo kąt będzie za duzy??
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

bart napisał/a:
jeśli zamocujesz pasy do słupka C to będzie się dało kogoś z tyłu posadzić, rozpinane pasy rozwiążą problem wsiadania.

Można montować szelki do słupka C? W sensie - do górnego mocowania tylnych pasów? Dwa pasy montuje się do jednego punktu?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

Zawsze wszyscy, którze się powiedzmy na tym znają mowili,że do słupka C kategorycznie nie montujemy pasów,że podczas dachowania słupek się zmiażdży i pasy Cię przygniotą,ale ostatnio spotkałem się z instrukcją montażu pasów schroth i tam w przypadku 3 częsciowych wskazane było przykręcenie tylnego pasa do słupka C o_O
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Mar, 2009   

No faktycznie ,troche glupi pomysl z tymi pasami do słupka C,wiecej krzywdy moze zrobic w razie dacha niz pomoc
Chrzanek-Momo cos mowi na ten temat??
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 24 Mar, 2009   

rabarbar napisał/a:
Chrzanek-Momo cos mowi na ten temat??


Niestety nie znam italiańskiego języka :(

Ja raczej zawsze byłem zwolennikiem zeby pasy montowac do podłogi lub (jezeli sa to homologowane szelki ) do klatki bezpieczeństwa.

Montaż do tylnego słupka poniekad jest OK dopóki się słupek nie zegnie - chyba nie trzeba rozwijac mysli bo każdy jest w stanie sobie wyobrazic...

Przepisy sportowe (tzw zał J) mówią ze zalecanym katem pod jakim pasy powinny przebiegac to jest ok 10 stopni w dół (od poziomu).
W praktyce trudne do osiagniecia jezeli pasy nie sa montowne do klatki.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Mar, 2009   

juz kiedys gdzies slyszalem ze pasy nie moga byc montowane po duzym katem ,ale zastanawia mnie dlaczego??
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 24 Mar, 2009   

Bo byś wyrwał fotel pasami przy dzwonie.
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Mar, 2009   

aha,bo ja wlasnie pogrzebalem i wyczytalem ze ze wzgledu na mozliwosc kompresyjnego zlamania kregosłupa
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 24 Mar, 2009   

Tak też mówią, ze jest opcja, ze taki pas trochę za bardzo Cię skróci i stracisz pare centymetrów wzrostu :rotfl:
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 24 Mar, 2009   

Najbezpieczniej jest montować pod kątem prostym, ale wiadomo jak nie ma klatki to się raczej nie da. więc zostaje podłoga. np w miejsce mocowanie tylnich pasów wkręcamy oczka i zaczepiamy szelki.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8