ja siem wybieram bo pudło w klasie w całym cyklu jest w zasięgu, tylko cosik mało startujących i nie wiem czy się coś nie podzieje i nie odwołają, pisałem maila do Śląskiego co o tym myślą
Marek, jak pojedzie to już pudła mogę nie mieć ale przynajmniej mobilizacja pełna będzie
ponoc 2 proby to place i pacholki a 2 maja byc na drogach publicznych... poki jest jeszcze w miare zimno i mam zimowki moze bym honde przetestowal... hmmmm... czekam na wiecej info.
bariii [Usunięty]
Wysłany: Śro 25 Mar, 2009
Kajto w Subaru
Zapadła decyzja, złożono podpisy, team rajdowy Subaru Import Polska w tegorocznym sezonie będzie walczył o rajdowe mistrzostwo Polski.
Już za miesiąc na rajdowych trasach zobaczymy załogę Subaru Poland Rally Team, stanowić ją będą Kajetan Kajetanowicz oraz Jacek Rathe. Popularny wśród kibiców „Kajto” postrzegany jest przez media jako największy talent ostatnich lat, czego dowodem są ubiegłoroczne tytuły, wicemistrza Polski w klasyfikacji generalnej oraz mistrza Polski w grupie N. W tym roku zarówno zespół SPRT, jak i kierowca liczą na równie dobre wyniki. Kajetan Kajetanowicz finał rozmów podsumował następująco
- Propozycja, jaką otrzymałem od Subaru Poland Rally Team mile mnie zaskoczyła. Kiedy zaczęliśmy poważne rozmowy około dwa miesiące temu, wiedziałem, że wspólnymi siłami stworzymy zespół, który nie tyle udowodni, ale raczej przypomni, że Subaru Impreza to auto, które może wygrywać w grupie samochodów produkcyjnych. Na prawym fotelu usiądzie w tym roku Jacek Rathe - bardzo doświadczony pilot rajdowy. Będziemy startować Subaru Imprezą N-14, którą miałem okazję testować. Wierzę, że to auto ma jeszcze wiele nieodkrytych możliwości, które chcę szybko odnaleźć i maksymalnie wykorzystać.
Bardzo lubie Kajtka i uważam że to arcytalent, ale w Subaru to on niestety o mistrza nie powalczy
Kajto testując N14 zrobił lepszy czas niż w Evo9. A poza tym od 1 marca Subaru ma nową homologację, lepsze turbo i zmieniony tylny zawias, i podobno jest przepaść.
A więc ja widzę tylko jedno miejsce na koniec sezonu, jak nie Kajto to kto? To obecnie najszybszy polski driver.
Nie podoba mi się to. Jak tak dalej pójdzie to w tym sezonie znowu zobaczymy po 20-30 załóg w RSMP. Dlaczego nie mogą startować w pucharze posiadacze zwykłych R2 i VTS'ów? Głupia polityka Citroena.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 29 Mar, 2009
Co do Kajto w Subaru, myślę że to nie Subaru mu będzie najbardziej przeszkadzać, o ile je poprawili i jest tak dobre jak mówią.
P.S. Nie mam na myśli STT Racing które zapewne będzie obsługiwać Kajtkowe subaru.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach