auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Nie 29 Mar, 2009
tak mi naszlo do glowy wlasnie, bardzo wartosciowy temat, mam nadzieje jak najwiecej sie nauczyc, z reszta jak zawsze w technicznych.
wiemy juz jak budowac samochody do rajdow i do wtcc.
czas by przejsc krok dalej.
interesuje mnie czy mozna wziac sylwetke / bude sportowego coupe, n.p. calibre, i na jej podstawie "budowac sobie".
jaki gwint? co z blokiem? klata? szpera?
pytania nad pytaniami.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 30 Mar, 2009
Generalnie - jeśli to ma być coś w rodzaju 908HDi czy R10 Audi, to rama rurowa lub monoquoke czy jak to się pisze. potem bierzemy coś z dużą pojemnością wolnossące lub uturbione montujemy centralnie i powstaje nam typowa szuflada.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 30 Mar, 2009
ale po co, nie prościej - jak k-mart napisał - niemal gotowy fur kupić: calibrę? Wystarczy zamontować klatkę, zdemontować instalację gazową, ewentualnie założyć slicka (choć toyo t1r też da radę - w szybkich i wściekłych dał...).
Uwaga: jeśli chcemy powalczyć o pudło - warto już poszukać 16v!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach