Wysłany: Pon 30 Mar, 2009 Zakup Renault Clio Sport
Witam wszystkich raz jeszcze . Mam nadzieje ze pomożecie mi w zakupie swojego autka.
Poszukuje auta tylko dla siebie , którym mogę pojechać bez problemu do szkoły, sklepu,czasem pojechać gdzieś w dłuższa trasę , ale również nie ukrywam bo lubię poszaleć i pojeździć trochę ostrzej no i wiadomo spróbować się tez z kimś spod świateł etc
Mój wybór padł na Renault Clio 182 Sport phase 3
Fajnie by było jakby się trafił egzemplarz z wbudowana navi , ale nie jest to priorytet
1. Czy będzie to dobry wybór ?
2.Jak jest z eksploatacja takiego samochodu ? Nie chodzi mi tu o spalanie , bo kupując sportowe auto nie powinno się patrzeć na spalanie , jak jest właśnie z ta pojeżdżawka czy Clio nie wymięknie przy "katowaniu" ?
Czy jest to dobry samochód , jeśli chodzi o jakieś lekkie modyfikacje ?? Silnik jest wolnossący czy nie będzie to przeszkadzało ?
Co wartowałoby zmienić z serii na coś lepszego ?
Jak można poprawić osiągi i jakie koszta wchodzą w grę?
Czy istnieje jakiś dedykowany cały układ wydechowy poprawiający nieco brzmienie i osiągi ?
Jakie są ewentualne koszty modyfikacji żeby moc zbliżyć do 200km i co trzeba zrobić ? Z tego co wyczytałem to sporty raczej mogą nie trzymać serii wiec zależało by mi na jakichś modyfikacjach które zbliża do 200 lub pozwolą przekroczyć w tym clio 200koni , czy jest w ogóle taka szansa ?
Jakie maksymalnie duże Tarcze wejdą do Clio ? Czy zestaw Hamulcowy - Tarcze + Zaciski BREMBO będą dobrym rozwiązaniem ?
Na jakich felgach i oponach najlepiej clio się prowadzi ? Czy w zawieszeniu trzeba coś poprawiać ?
Jakie są te fotele w tym clio ? Czy jest możliwość przeszczepu foteli z Clio III Sport ? czy raczej nie bardzo przez inny rozstaw szyn mocujących ?
Prosiłbym o poważne podejście do mojego tematu ponieważ na dniach chciałbym rozpocząć poszukiwania samochodu,jeśli jakieś pytanie zadałem niejasno lub nad wyraz zabawnie to przepraszam ale może to wynikać jeszcze z mojej niewiedzy motoryzacyjnej ,nad która staram się pracować , m.in czytając to forum
witam że kolega z www.streetracing.pl zawitał do nas , mam nadzieję że lektura pomoże
Tak stamtąd Bo tam polecono mi to forum Pozdrawiam
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 30 Mar, 2009
Wszystko kiedys zardzewieje....taka karma....
Bari-grzeb po forum,tu kopalnia wiedzy o Clio Sporcie.Co do hamulców,zawiasu,opon itd to musisz sobie zadac pytanie,do czego ma Ci to auto sluzyc.Szybko po miescie?rejlisprinty-kjs?itd
aha,wybor swietny
aha2,nie napalaj sie na ph3
aha3,olej navi
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 31 Mar, 2009
Bari napisał/a:
Hmm taki mały OT jakby ktos mi mogl napisac czym sie roznica ph 2 od ph3 ? tak coś więcej
felgami, lotką, tylnym zdrzakiem, wydechem (2 koncowe i kolektor 4-2-1 zamiast 4-1) występuje tempomat (czy e wzystkich to nie wiem) alcantara na fotelach troce jaśniejsza. środki przednich lamp jaśniejsze, kolektor ssacy inny, brak kola zapasowego i wnęki na nie.
Bari [Usunięty]
Wysłany: Wto 31 Mar, 2009
aha rozumiem czyli z ph 2 nie mozna zrobic wydechu taki jak jest w ph 3 ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach