Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Mors VS Corvetta C6 2008 VS STI 2009
Autor Wiadomość

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 04 Kwi, 2009   

r26rulez napisał/a:
Szkoda tylko że takie niezdrowe rzeczy jeszcz przed scigankiem :D

Tak qarwa myślałem, że to ty :)
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

r26rulez 
1234567890


auto: RSf1 R26
silnik:: 2.0T
moc: 228km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Paź 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 04 Kwi, 2009   

rasta napisał/a:
r26rulez napisał/a:
Szkoda tylko że takie niezdrowe rzeczy jeszcz przed scigankiem

Tak qarwa myślałem, że to ty


Z takim apetytem jadles, ze nie chcialem Ci przeszkadzac :)
_________________
R26 jak ktos chetny to zapraszam.
cena do negocjacji
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

Rasciak powiedz mi jedno, rozumiem ze lejesz STI i EVO z rolki. Ale jak walicie ze miejsca to jakosc nie moge zrozumiec ze takiego goscie doganiasz, przeciez jak takie STI lub EVO strzeli z napedu to na samym wyjsciu ma z 2 dlugosci przewagi. Co sie dzieje pozniej ze ty ich wyprzedzasz ??
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

Tzw. przeciąg :)
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

Bad-i napisał/a:
Co sie dzieje pozniej ze ty ich wyprzedzasz ??
rasta napisał/a:
Tzw. przeciąg :)


Ja sam w to nie wierze, ale ostatnio musze to oglądać...
Powiem tak: Liczyłem na Kamilarowera że troche przytemperuje Raściaka ale jakoś sie nie udało.
Co do 4pedów to owszem na starcie są wyraźnie szybsze ale do czasu... Podejrzewam że foka rasty ma grubo lepszy czas 100->200pln niż jakakolwiek seryjna impra lub misio.

1) Straty napedów
2) Masa

To są sprzymierzeńcy Rasty.
Póki co nie ma chooya na mariole ...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

no dobra to rozumiem, to ilu konne EVo musi byc zeby go Rasta nie dogonił ??
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

Bad-i napisał/a:
no dobra to rozumiem, to ilu konne EVo musi byc zeby go Rasta nie dogonił ??

Myślę, że z dobrze zremapowanym 370 konnym Evo nie było by szans. O dziwo straty w napędach w Evo i Imprezie wcale nie są duże biorąc pod uwagę moc. A ile waży twój focus, rasta?
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

Hmm
czy bylyby szanse z promem kosmicznym?
A moze jEDnak? :D
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

martin.h napisał/a:

Myślę, że z dobrze zremapowanym 370 konnym Evo nie było by szans. O dziwo straty w napędach w Evo i Imprezie wcale nie są duże biorąc pod uwagę moc. A ile waży twój focus, rasta?


O jakich wartosciach mowisz? W seryjnym EVO na wykresie widzialem 100KM idacych w gwizdek na IV-ce. Trzy razy wiecej dyfrow musi troche brac.
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

Ja widziałem egzemplarze gdzie straty były rzędu 60-70 KM, co uważam za świetny wynik w 300 konnym czteronapędowym aucie. A tu masz wykres -> http://img58.imageshack.us/img58/7854/60039343.jpg jednego ze "zdrowszych" egzemplarzy który był u Nas na remapie. Przy tej mocy strata 90 KM to według mnie bardzo mało, jeśli chodzi o 4x4.
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

Z tego co mi Koziol mowil to jak on jeszcze jezdzil Punciakiem to pod swiatel jezdzil jak Evo Abdula, za czasow 400konnej specyfikacji.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 05 Kwi, 2009   

Rasta zapomnialem zapytac. Lapales sie kiedys z M5 E39 ? Mam znajomego ktory chce sie z nami ustawic :)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 06 Kwi, 2009   

Można się złapać. :)
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 06 Kwi, 2009   

z miejsca wg mnie e39 dostanie sromotnie ustawcie się z nim z rolowanego moze być różnie to auto nieziemsko się zbiera z rolowanego
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 06 Kwi, 2009   

nox wie, sam "testował" :]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8