auto: BMW
Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 13 Kwi, 2009
Stux czy dobieracie też turbiny? Czy moglbys dobrac taką do mojego b16a zeby pompowała już od 2-3k RPM ale nie dławiła momentu obrotowego (mocy) przy 8tysi?
Tu jest wykres
http://www.diesel.win.pl/...ai_vs_seria.jpg
Chciałbym 280koni, silnik to zniesie, przy maksymalnej mocy bedzie w takim razie 0.65-0.7bara
_________________ Samochody to ZUO!
stux [Usunięty]
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
eM napisał/a:
Stux czy dobieracie też turbiny?
Niestety jeszcze nie ... Dopiero "wchodzimy" w turbiny jezeli mozna tak to okreslic.
JUZ NIEDLUGO NOWE USŁUGI
stux [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009
Dla ciekawskich kilka zdjec ostatnio obrabianej glowicy ... tym razem OPEL CORSA 1.6 16v na wiekszych zaworach ssacych (1mm)
Juz niedlugo na stronie pojawia sie najciekawsze projekty. M.in. HONDA CIVIC Compressor, FORD MUSTANG V8 347 Stroker ...
Ostatnio zmieniony przez stux Czw 23 Kwi, 2009, w całości zmieniany 1 raz
W jakiej Kwocie zamknęła by się obróbka mojej głowicy , czyli do wymiany popychacze hydrauliczne , Planowanie , być może większe zawory , i polerowanie kanałów ?
Chodzi mi oczywiście o to żeby było dobrze zrobione , i być może przy okazji żeby moc troszeczkę podskoczyła
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach