auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009 Potrzebny patent na zamocowanie kubła.
Poszukawanie kubłów regulowanych leży w gruzach bo są cieżkie i drogie.
Postanowiłem włożyć zwykłe ale prawy fotel musi się uchylać czy itp.
Sama regulacja na szynach nie wystarcza, problemem jest dach bo bedzie przeszkadzał.
Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia i pomysły będe wdzieczny za pomoc.
Pozdro
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
Mam podobny problem,i proste rozwiazanie-pasazer na tylnia kanape(jest tylko pół kanapy,bo tylko tyle potrzebuje,tzw rodzinka 2+1) bedzie wchodził przez ...................................bagaznik
Ja powiem tylko jedno. Albo kubły, albo miejsce na tylnej kanapie. Niestety nie ma kompromisów. w 106'tce seryjne fotele są nisko, jeśli zamontujesz jakikolwiek mechanizm przesuwania fotela to pasażer poczuje się jak w dostawczaku.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Sob 18 Kwi, 2009
martin.h napisał/a:
Ja powiem tylko jedno. Albo kubły, albo miejsce na tylnej kanapie. Niestety nie ma kompromisów. w 106'tce seryjne fotele są nisko, jeśli zamontujesz jakikolwiek mechanizm przesuwania fotela to pasażer poczuje się jak w dostawczaku.
Niestety jest to prawda.
Jedyna opcja to fotel na szynach które mają duży zakres pracy i odsuwanie fotela na maksa do dechy rozdzielczej i wtedy można się wsunąc na tył.
Przerabiałem ten temat i nic mądrzejszego sie nie da zrobić.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Nie 19 Kwi, 2009
Chrzanek nad tym kminie właśnie Jest jeszcze opcja zawiasów z Twingo bo tam działa odchylanie w że tak powiem "w nie za wysokim zakresie" ale to się zobaczy.
Najpierw fotele przytule a potem będe się martwił.
Barejka rozniaśniłeś mi umysł, i po temacie koszt operacji 10pln Nie wiesz czy homologacje mają te kubły?
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
pit, poobno maja homologacje, ja tak teraz dumam ze skoro wsadzasz dwa kubly to po co Ci kanapa z tylu, do czego uczepisz pasy? a jak bedziesz chcial juz kogos wiesc to wyciagniejsz jeden kubelek i koniec. Albo rybka albo pipka
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Nie 19 Kwi, 2009
Wiem o co chodzi. Problem jest tego typu że moja żona wpada na pomysł czasami żebyśmy pojechali za miasto z dzieckiem.
Jej twingo 1.1 słabo się do tego nadaje, nie ujmując mu
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2009
pit napisał/a:
Jest jeszcze opcja zawiasów z Twingo bo tam działa odchylanie w że tak powiem "w nie za wysokim zakresie"
Pit: problem tkwi nie tyle w dużym lub małym zakresie odchylania bo i tak ograniczeniem zazwyczaj jest dach.
Chodzi o to żeby zamontowany w stanie spoczynku fotel był nisko - niżej niż seryjny.
A to jest tak naprawde dość poważny problem.
Trzeba tak poprowadzić mocowania fotela żeby spoczywały nad samą podłogą a nie na poziomie mocowania fotela po stronie tunelu środkowego (jakieś 10cm nad podłoga).
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach