auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km Pomógł: 13 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009
ja ciagle chetny ale jesli krakow to wolalbym za tydzien - jutro jade do dojczow i wracam w niedziele.. ale jak sie wkrecicie na najblizsza sobote to jakos to przezyje
bodajze 178, u mnie 115 KM i max moment od 2 tys obrotow, w rajdowym vti 161 KM i tak samo max moment od 2 tys... z dupy zupelnie te wykresy, w saxie masteli 115 KM a w saxie po fydim 125
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009
U mnie wyszło niby 0,5KM mniej niż poprzednio. i 0,7Nm więcej przy obrotach o 100 wyższych niż ostatnio. Jedynie na plus przybyło mi niby 15Nm przy 2000. a auto po kompie jedzie znacznie lepiej. Tak jak Qbus mówi, coś dziwne rzeczy. Ich wykres wyglądał jak w jakimś turbo, przez pół wykresu mieli jeden i ten sam moment i to od 2000 jak w Turbognoju
Wszystko zależy od tego jak hamownia jest zestrojona i kto ją obsługuje (robi pomiary), bo tutaj też trzeba mieć wiedzę. Jak qbus napisał, że ma max. moment przy 2 tyś. obr. to zdziwiłem się, bo w wolnossakach takie rzeczy się nie zdarzają
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach