Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Punto Abarth
Autor Wiadomość

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   Punto Abarth

Dzisiaj z wybrałem sie potestowac Abartha,wiec po koleji-
Podoba mi sie to auto z wyglądu-bardzo ładna linia,agresywny przod ,ładna dupcia,bagazniczek ok,jakosc materiałow lepsza niz w zwykłym fiacie,choc dzwignia otwierania siedzen robiła wrazenie jakby miala sie zaraz urwac,foteliki z wygladu miodzio choc dupcia juz nie byla tak zadowolona,ogolnie na plus.Auto bylo w wersji podstatowej a wiec 155 KM,230 nm (z overboostem),fele 17".Wyjechalismy z salonu-auto bardzo ładnie wybiera nierownosci,zawias zaskakująco komfortowy.Wjazd na dwupasmowke-sprzedawca zaczyna marudzic cos o przepisach,duzym ruchu,siakis wydygany gosc jest.Ale zlewam go-dwojka i....ogień,....ogień????gdzie ten kur.wa ogień?? To auto NIE JEDZIE!!!Cudow po 155 KM sie nie spodziewalem ale tu nędzą straszna.Co prawda zadnej turbo dziury,rozwija moc harmonijnie ale jakis taki słabawy.Zjazd na boczną droge-zakretow tu duzo ale aut jeszcze wiecej,w koncu troche luzu i ciasny lewy 90,lewa na hamulec i auto ładnie ustawia sie bokiem,bylem zdziwiony nawet ze az tak łatwo.zjazd do salonu i cennik,65 tysi za wersje podst+pakiet essesse 20 tysi(fele 18" z oponami,zawias i hamulce Brembo (brembo robi zawiasy??) ,wieksza turbina,sterownik silnika,filtr powietrza i jescze jakies duperele)+montaz tego wszystkiego 1,5 tysia(graty z pakietu podstawowego dostajesz z powrotem w skrzyni),razem 86 tys.To chyba troche za duzo jak za Fiata :/
Według zapewnien sprzedawcy auto z pakietem esseesse jezdzi duzo lepiej
Aha -dopłata do naklejek-czerwone lusterka,paski boczne i napisy abarth -1000 PLN :rotfl:
:crazy:
Freman ile kosztuje Clio Sport(zwykły i F1)
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

pozwolę sobie odpowiedzieć :>

Dziwnym zbiegiem okoliczności nawiedziłem wczoraj salon Abartha. Opiszę pokrótce moje wrażenia :>

Sam "salon" to wydzielony kącik u dealera fiata/alfy/lancii (byłem w wawie, w jednym z trzech salonów abartha w PL), stoi do pooglądania grande - na postoju robi bardzo pozytywne wrażenie. Wrażeń z jazdy niestety nie przedstawię bo nie jeździłem ;D

Wszak nie po to tam pojechałem.

500 abarth.


Z zewnątrz - rzecz gustu, dla mnie przekozak, miejski kocur. No, mógłby być nieco niższy :>

Jeśli ktoś nie pamięta, tak wygląda:


Wnętrze - byłem mocno zaskoczony, spodziewałem się ciasnoty jak w seicento czy nawet pandzie, a tu tymczasem naprawdę sporo miejsca (mówię o przednich fotelach, tylne mnie umiarkowanie interesują - swoją drogą tam jest naprawdę, delikatnie mówiąc, przytulnie :] ). Niestety siedzi się wysoko, trochę za wysoko. Samo wykończenie - widać, że 500tka to "maluch premium" - materiały przyzwoite, nic nie trzeszczy, jest okay. Brak zamykanego schowka. Zegary mocno kontrowersyjne - obrotomierz z prędkościomierzem na wspólnej osi, mało wygodnie się na to patrzy, plus za wskaźnik ciśnienia doładowania i shift light.




Bagażnik - nawet jakiś jest, duże zakupy wejdą bez trudu. Tylna półka wielkości klawiatury ;D

Samochód, którym jeździłem miał zamontowane koła 17 calowe (205/40 pirelli p-zero nero), za 800zł (tyle trzeba dopłacić) na pewno warto - fabryczne opony to 195/45R16 conti premium contact2). Wzór felg jak na foto powyżej. Lans.

Jazda!

Przyzwyczajony jestem do delty, która dość mocno do przodu rwie, więc osiągami nie byłem oszołomiony - jeździłem fabrycznym abarthem 135KM. Nie czuje się wcale, że silnik ma turbo - rozwija moc równomiernie, bez "kopa" z turbiny, nic nie sapie, nie gwiżdże. Trochę szkoda. Silnik we wnętrzu słychać wyraźnie, ale nie robi wrażenia jakiegoś potwora, na zewnątrz dużo lepiej - bardzo przyjemny pomruk.
Pan z salonu bez słowa akceptował szybką jazdę, więc nie hamowałem się zbytnio.
Przyspieszenia jak na tak mały samochód są bardzo ok, ale jak już pisałem, przyzwyczaiłem się do ponad 200KM w kompakcie. Przy jeździe pełnym ogniem zużycie paliwa to kilkanaście litrów. W sumie nic dziwnego.
Zaskoczyły mnie zakręty. Naprawdę szybko można śmigać, mimo tak małego rozstawu osi - 500tka jest bardzo stabilna, duży plus, nie jestem fwd-drifterem :] Pewnie jakaś w tym zasługa dobrych opon.
Fabryczne, nieodłączalne ( :< ) esp pozwala lekko zarzucać tyłem - trzeba to prowokować ujęciem gazu albo trąceniem hamulca. Dla mnie ok.
Intensywnie nie hamowałem, nie mam zdania w tej materii.

Najważniejsze - kasa.
Podstawowa wersja po ostatnich podwyżkach to 65.9k (grande 1k mniej i 20KM więcej), w standardzie wszystko co potrzeba - audio, klima etc. 3 lata gwarancji bez limitu kilometrów.

Pakiet esseesse kosztuje nieco ponad 9k, dostajemy za to nową centralkę sterującą silnikiem (160KM), komplet abartowskich felgi 7x17, opony 205/40, jakiś wysoki model tarcz i klocków brembo, sprężyny brembo, filtr powietrza BMC.
Pakiet można dokupić do roku od momentu kupna i przed przejechaniem 20kkm - wtedy nie traci się gwarancji.

Podsumowanie - napaliłem się :faja: Jakby trochę więcej kasy miał to naprawdę mocno bym się zastanowił.

edit: podstawowe dane techniczne - 500 - 135KM, 7.9s, 206km/h, 500SS - 160KM, 7.4s, 211km/h


dziękuję za uwagę tym, którzy dobrnęli do końca.
pozdrawiam - bart, makaronofil :]
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

500 Abartha tylko oglądałem,śliczne autko,takie disajnerskie(jakby powiedział moj trendy ziom w okularach prady ;D ),dla laski wziołbym w ciemno,dla siebie nie-bałbym sie o zwieracze :rotfl:
aha-tragiczne fotele w 500,normalnie je.bane stołki,pod tym wzgledem w punto jest duzo lepiej
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

jeździłem swego czasu pięćsetką tu i ówdzie,
po wejściu i spojrzeniu na budzik: WTF xD
po 15 minutach jazdy: Yeah! Zajebisty budzik a wszystko widać!


...ale trza fiatowi przyznać - nie do końca wiedzą jak zrobić regulację wysokości fotela, bo w większości (choć nie we wszystkich fiaciorach - ogólnie w nowszych jest lepiej) fotel daje się ustawić wysoko lub... bardzo wysoko :/
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

500 jest dostępna również w takiej wersji Fiat 500 Abarth Assetto Corse.

To będzie miażdzyć moszne 200KM!!! Tylko 49 egzemplarzy.

Słyszałem jeszcze o wersji 220KM coś jak megane R26R.

http://www.youtube.com/watch?v=Dqtd0Az9aBU ależ to sapieeee.
_________________
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

widać że jest mega szybki. W końcu ma "hokej" pod przednim zderzakiem jak moj kosłort
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

poprosze zeby mi takiego sciagneli do potestowania :rotfl:
Dzisiaj sprzedawca wspominal ze planuja zorganizowac pojezdzawke na torze dla wlascicieli i przyszlych wlasccieli Abarth-ow
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

Jeszcze nie miałem okazji latać ani GP ani 500 Abarth, ale się o to postaram. :-) W 500A siedziałem i strasznie podobała mi się kieronica i czarna podsufitka. :faja: Reszta - tak sobie. Stołek za wysoki zdecydowanie. Jakiś czas temu gdy zmieniałem koła na letnie to przyjechał do serwisu chłopaczek 500A i burczał wydeszkiem, brzmiał nieźle. ;-) Ale chyba mojego Magnexa pozazdrościł bo się mu bacznie przyglądał. :devil: :rotfl:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

bart, tak jak obiecałem, wczoraj zagrałem w totka i idę sprawdzić numery jak by co to wiesz...zamawiamy :>
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

niestety, na razie musimy obejść się smakiem...
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

Ja niestety nie jeżdziłem ani 550A ani GPA ale miałem okazję się przyjrzeć obu.
Z zewnątrz wole 500 bo małe i fajne
W środku wole Grande bo lubie klasyczne wskaźniki

Czy bym kupił któryś z tych samochodów ???

Nie wiem...
W wersji "standardowej" wichury nie robią.
Po dodaniu pakietu SS robi się ciut drogo. Chyba rozważał bym jakieś Reno.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

Chrzaniu, ale tak szczerze za ten pakiet dodatkowy to wcale duzo nie wolają (wołali) bo liczyłem to jakiś czas temu. Duży hamulec, amory, felgi, fotele, sterownik silnika. i bzdety typu dokładki z nalepkami. Chcąc to kupić osobno to znacznie by się przkroczyło tą cenę.
_________________
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

GeKo napisał/a:
Chrzaniu, ale tak szczerze za ten pakiet dodatkowy to wcale duzo nie wolają (wołali) bo liczyłem to jakiś czas temu. Duży hamulec, amory, felgi, fotele, sterownik silnika. i bzdety typu dokładki z nalepkami. Chcąc to kupić osobno to znacznie by się przkroczyło tą cenę.


duzy hamulec, fotele i amory sa w serii! przynajmniej w punto, ale faktycznie nie wolaja duzo bo tuning bardzo komleksowy min. caly wydech ze sportowym katem, wieksze turbo i pare innych drogich gadzetow. W tym pakiecie nie ma wiatru ale mozna jeszcze chipnac po pakiecie i wtedy bedzie grubo.

Moim zdaniem wlasnie fajne autko dla pani albo na codzien w cenie 59tys, po pakiecie to bym sporta wolal i nawet taniej by wyszlo.

ja nie jechalem tylko macalem, panda mi nie lezy, punto bardzo sie podoba w srodku i na zewnatrz.
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

pcs napisał/a:
panda mi nie lezy

no idiota no...


:rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

mi napisał/a:
pcs napisał/a:
panda mi nie lezy

no idiota no...


:rotfl: :rotfl: :rotfl:


:rotfl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8