Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Focus vs CLS500 vs Impreza STI
Autor Wiadomość

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   Focus vs CLS500 vs Impreza STI

Na wstepie napisze ze nie bylo tam prostych tylko zakrety. Pare tyg temu jechalem sobie od mojej narzeczonej z tarchomina trasa torunska w strone ochoty, po przejechaniu nad Broniewskiego doszedl mnie Mercedes ktoremu bardzo sie spieszylo bo od razu usiadl mi na dupie tak ze nie widzialem jego swiatel. Godzina byla pozna 22.30-23 ale mimo to ruch dosc spory wiec usiec na prawo nie mialem jak, a ze sie zblizalismy do 2 moich ulubionych zakretow pomyslalem sobie ze zobacze co kierowca Mecenasa zrobi na czyms innym niz zakret. Redukcja do 4 i noga w podloge, nic to nie dalo bo co moze dac redukcja w 120konnym dieslu przy prawie 400konnej benzynie. Los chcial ze zakrety byly puste wiec troche puscilem wodze fantazji i polecialem je bez hamowania 13kmh lewy, mercedes juz zaczal zostawac z tylu, kawalek prostej po wyjsciu i od razu mnie podgonil ja z noga w polodze w dalszym ciagu i przy predkosci 140kmh lamie sie w drugi zakret, tu kierowca zostakl sromotnie z tylu, ja dla pokazania mojej wyzszosci wlaczylem awaryjne i tak skonczylem zakret. Na prostej wylaczylem awaryjne i po paru sec mercedes mnie wyprzedzil. Nie ukrywam ze cieszylem sie z pokonania na kretyum takiego mistrza prostej, mysle ze czlowiek znal te zakrety bo byl z Bemowa :)

Z Impreza akcja dziala sie wczoraj, dojezdzalem z Majka do tunelu przy zachodnim ( kierunek ochota ) i zobaczylem na srodkowym pasie niebieska impreze sti. Powiedzialem tylko do Majki "popatrz jak sie gra kierowcy takiego samochodu na ambicji" . Przelecielismy obok niego zakret wchodzacy do tunelu i za chwile uslyszlame tylko ryk silnika i STI nas wyprzedzilo. No i cyk za nim w pogon, kierownik lecial w strone bitwy warszawskiej, wiec tam co my. Fajnie bo tam jest kolejny lewy zakret ktory znam bardzo dobrze, obydwaj lecismy prawym pasem, dojezdzajac do zakretu STI lekko przyhamowalo, ja pelen ogien na 3 biegu, ktory juz byl dokreconypod czerwone pole, a wiec predkosc rzedu 110. W zakrecie Impreza nam nie odchodzila szlismy rowno, wiec znow sie uchchalem jak glupi ze duzo mocniejszy furnik nie daje rady odejsc na kretym :) Prosta i subaru myknelo gdzies w tlum innych wozow. Pierwszy raz mi sie zdarzylo ze jechac zakret z taka predkoscia i popiskujacymi kolami :jupi:

Co zrobic zeby Punto tak skrecalo jak foka ? ;)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

zaś? o_O
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Zawieche już w puńciaku masz tak ?? Zainwestuj zestaw stabilizatorów może jakieś poligumki ?
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

amorki sa sprezyn jeszcze nie ma, te co byly wylecialy bo za wysoko samochod stal, zrobil sie klinowaty.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

a wziołeś pod uwagę ze chłopaki się mogli wcale nie spinać, a Ty te winkle "pojechałes o wszystko"
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

nie no tak nie nie mogło być , przecież ewidentnie widać ze zarowno tenz merca jak i z sti miał ciśnienie ;)
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Generalnie, prowadzenia foki z połączonym "komfortem" nie osiągniesz nigdy. Foka ma niezależne zawieszenie.
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Biore pod uwage to ze na prostej kazdy cisnal, a zakrety poechali moze wolniej, moze nie cholera wie. To takie gdybanie, moze w zakrecie sie nie spinali, ale w takim razie po co by na prostej tak dokladali ?
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Bartli 
pierogi z kapusta


auto: łorm hecz
silnik:: !@#$
moc: 280km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Akurat zakręty przy Powązkach weryfikują ścigantów ;)
Jak kiedyś tam był mniejszy ruch, to można tam było dosyć szybko polecieć...
_________________
mejk yt rejn!
 
 
 

PieQt 
Zadzwoń do mnie proszę
znów francuz


auto: RS250
silnik:: 2.0
moc: seriakm
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

parę tygodni temu - to rozumiem że dość ciasne i nierówne te zakręty miałeś, jak tam budowa od kilku miesięcy jest
_________________
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

Bartli napisał/a:
Akurat zakręty przy Powązkach weryfikują ścigantów ;)
Jak kiedyś tam był mniejszy ruch, to można tam było dosyć szybko polecieć...


Jesli mówimy o ty ch które aktualnie remontują to chyba wcale tak nie weryfikują. Szeroko i równo, fakt, że szybko ale tam dobrym RWD z ESP mozna naprade ostro nakładać i nie trzba chyba do tego większych umiejętności.
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

pieqt - dokladnie to bylo ze 2 tyg temu, pierwszy zakret moze nie jest jak stol, ale w miare, za to drgi juz jest konkretny, moze procz pierwszych metrow srodkowego pasa bosa dwie studzienki.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

PieQt 
Zadzwoń do mnie proszę
znów francuz


auto: RS250
silnik:: 2.0
moc: seriakm
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

ależ ja się nie czepiam, pozwoliłem sobie zauwazyć, że są tam pewne niewygody dla ścigających się i ktoś w drogiej furze może nie mieć ochoty zapierdzielać pełną ... tuż obok murku oddzielającego pasy - tak moja uwaga była
_________________
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Maj, 2009   

ziom ja nie mowie ze sie czepiasz przecie :* Ja twierdze tylko tak ze po cholere mi siedzial w dupie jak w zakrecie zostal. Ja jezdzac Punto tak nie robie ze siedze innym w dupsku, no chyba ze srodkowy pas jest wolny a ten nie chce zjechac. Tu akurat bylo tak ze zjechac sie nie dalo wczesniej niz 20m przed lewym zakretem
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9