Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie felgi i opony do upalania?
Autor Wiadomość

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Śro 04 Lut, 2009   

a ja mam 14 do upalanie i 15 do launsu baunsu :D tylko troche lipne moje 14 sa bo wiekszy hebel niezbyt wejdzie tam....
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 04 Lut, 2009   

CHRZANEK & bart napisał/a:
14


No i dobra :)
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 04 Lut, 2009   

14 cali są idealne do 106/Saxo o ile nie ma pod maską sryliona km.

Co do opon do C2 to musisz się liczyć z tym że R888 na prawde szybko znikają... Wystarczy pół godziny ostrej jazdy na Wyrazowie i gołym okiem zauważysz, że jest ich coś mniej... Mam aktualnie podobny problem z doborem opon, wg mnie najsensowniejszy wybór to cztery w miare klejące, w miare trwałe opony do upalania i 2 sztuki R888 na przód na zawody.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 04 Lut, 2009   

Dzięki wszystkim za odpowiedzi! Nie spodziewałem się takiego response'u. ;D

Gaydek napisał/a:
Greg napisał/a:
kute felgi

Jakieś szczegóły? :)

AG Forged - ruskie, kozackie kute felgi, 16x7" waży jakieś 6kg w moim rozstawie i ET także wypas. :-) Co do cen, to jeszcze ich nie znam, ale coś kombinuję. Myślałem o kupnie 16" na ulicę, bo 17 oprócz świetnego look'u są trochę wkurzające na naszych drogach... Jak cena będzie dobra, to zastanowię się nad drugim kompletem - jak mówicie - 15" do upalania. (po kilku akcjach zdjęcie-wymiana gum-wyważenie-założenie i znowu zabawa z jednym kompletem przestanie się opłacać).

bart napisał/a:
ja bym wybrał opcję - felgi 15 cali (i raczej 7 szerokości) i opony 195/50 (najtańszy "sportowy" rozmiar).

Miej na uwadze, że 888 przy intensywnym upalaniu starczą na baaaaardzo krótko.
Do zabaw/nauki wybrałbym tańsze i trwalsze gumy.


Podałem R888 jako przykład, bo wiadomo, że guma klepie wszystko. A co innego super trzymającego i trwalszego polecacie? Słyszałem Że Goodyear F1 GDS3 (V) ogarniają. Fajna jest podobno Yoko Parada albo A539, ale drogie...

pcs napisał/a:
MoRToN napisał/a:
moim zdaniem 195/50/15 beda do ciebie idealne. Do clio troszke jak by za mało - podejrzewam, że ideałem były by 205/50/15 a z racji ze fure masz (chyba?) lżejszą i nieco słabszą ten rozmiar wydaje się być very good.


fura jest ciezsza od clio sport ph1, 205/50/15 bylyby lepsze


Różnica w masie C2 vs. Sport ph1 to ze 25kg max (różne dane różnie mówią), tyle to można oszczędzić wyrzucając kilka gratów z auta, wydaje mi się, że to nie jest jakaś mega różnica. Faktycznie jednak 205?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 28 Maj, 2009   

Gadałem dziś z Wróblem przy okazji latania po rozecie i mówiłem mu, że chcę lekką 15" + R888. Stwierdził, że to będzie gorzej trzymało niż jakaś Potenza (albo cokolwiek innego Bridgestone) na 205/40/17. I bądź tu człowieku mądry.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 28 Maj, 2009   

A ja powiem na przekór 15

Booo 185/55R14 kosztują chore pieniądze a R888 jest dostępne w dość ciekawym rozmiarze 165/50R15 i stosunkowo tanie ostatnio widzialem cenę 230zł za szt.

P.S. Tyczy się to XSI czy np saxo
_________________
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 28 Maj, 2009   

tylko na tor

 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 28 Maj, 2009   

kolejowy chyba ;D
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Czw 28 Maj, 2009   

GeKo napisał/a:
R888 jest dostępne w dość ciekawym rozmiarze 165/50R15
ciekawe jak to działa, ja na zimowce o tej szerokosci zawsze mam wrazenie ze lepiej sie napedza auto :>
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 28 Maj, 2009   

michool_vt napisał/a:
na zimowce o tej szerokosci zawsze mam wrazenie ze lepiej sie napedza auto :>


A jak skręca ... :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

195/50/15 tani i dobry rozmiar. R888 wcale szybko nie znikają, w Tychach kiedyś w 3 przejazdach skończyłem nowe Matadory. wszystko zależy od stylu jazdy i nawierzchni.
Bierz R888 jak chcesz robic czas i na ulicę deszczówki, żeby jak będzie padało na trackdayu to naj.ebać towarzystwo.

Taki set up mam w clio i dotąd po mnie na rajdy.org.pl przeklinają :lol2:
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

Marek23 napisał/a:
R888 wcale szybko nie znikają

xD :devil: :ble:
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

Sorry, tam gdzie Ci znikneły, to samo stałoby się z innymi oponami. Mi po Chorzowie Toyo prawie wogóle nie zeszły, więc nie kumam. Z resztą jutro się dasz przejchać 205 to Ci opowiem w trakcie przejażdżki :rotfl:
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 31 Maj, 2009   

powiem tak ....


ma suche r888
na mokre r888
na BARDZO MOKRE Yokohama ale r888 daje też radę tylko gorzej z hamowaniem ....

teraz zamawiam r1r do GTE i zoabcze jak one sobie radzą, bo jestem MEGA zadowolony z r8-mek po 2 KJSach gdzie był brud i deszcze na nawierzchni, bo jak jest sucho i czystko to czy to asfalt, płyty czy kostka brukowa to idą jak złe :rotfl:
 
 

rsport
[Usunięty]

Wysłany: Nie 31 Maj, 2009   

Greg napisał/a:


AG Forged - ruskie, kozackie kute felgi....

Jeśli dobrze kojarzę to mam dojście do tych felg, muszę sprawdzić i potwierdzić ceny, ale 17" kuty custom według dowolnego wzoru, projektu, dowolne et i rozstaw ok 4-5kpln/komplet, felgi w ich wzorach sporo tańsze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9