Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Praktycznie brak doladowania, why ?
Autor Wiadomość

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   Praktycznie brak doladowania, why ?

Witam. Dzis wieczorem z bratem troche pojezdzilismy po miescie, na jednej z ulic hamowalismy przed swiatlami, nomalne hamowanie jak to w ruchu ulicznym z predkosci moze 60kmh, lewe kola wjechaly w studzienke, ale zanim sie to stalo puscilem hebel. Cos dosc wyraznie stuknelo, brat twierdzi ze to z tylu po lewej gdzies, mi sie wydawalo ze bardziej przod. Na 3-4 z rzedu swiatlach podczas ruszania turbo przestalo praktycznie ladowac do 5500obr doladowalo 0.3bara a powinno juz dawno byc 1bar. Silnik pracuje rowno, nic nie dymi, nie cieknie, teoretycznie jest ok procz braku doladowania. Na pierwszy rzut oka nic sie nie odczepilo, ale bylo ciemno i przy swietle latarki trudno cos doglebniej zweryfikowac. Macie jakies pomysly co moglo siie stac? Kolega poradzil mi sprawdzic zloczki przy Ic na drodze ic - turbo. Jutro bede cos dzialal, ale chcialbym chcoiaz miec jakies pomysly od czego zaczac, lub na co zwrocci szczegolna uwage
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

może spadł jakiś przewód od podciśnienia or etc. ... przejrzyj to jutro ;)
 
 

rsport
[Usunięty]

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

Jeśli go nie zalewa, nie przygasa przy zejściu z obrotów to znaczy, że to nie jest żadna nieszczelność pomiędzy turbo a kolektorem, sprawdź wastgate i żeliwo turbiny. No i sterowanie turbiny.
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

nie przygasa i nie przelewa go. Na wolnych obrotach bez doladowania jedzie jakby nic sie nie stalo, dopiero jak sie da depa w gaz to czuc ze cos jest nie tak
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 05 Cze, 2009   

tak jak pisze marcel pewnie jakas rurka od podcisnienia spadla

poki nie ma doladowania auto jedzie normalnie jak ma zaczac ladowac puchnie

ja tak mialem jak mi rurka od podcisniena przy module spadala
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

O ku.rwa nie moge -
ignoruj zaznaczony temat :crazy:
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

Dwie możliwości albo nieszczelność na dolocie albo na wydechu.

Jeśli podczas pełnego buta słychać świst, którego wcześniej nie było, ew. jest głośniej niż było wcześniej to znaczy, ze nieszczelność na dolocie, która jest bardzo niebezpieczna dla turbo.

Jeśli w kabinie czuć spaliny to znaczy, że nieszczelność na wydechu, dla turbo bezpieczne ale fura nie jedzie.

Jeśli żaden z tych objawów to huj go wi ;D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

wydech raczej nie .... ewentualnie Kolektor - Turbo na tym odcinku ale nie sadze .... nadal obstawiam jakieś podciśnienie :]
 
 

rsport
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

Marcel 08 napisał/a:
wydech raczej nie .... ewentualnie Kolektor - Turbo na tym odcinku ale nie sadze .... nadal obstawiam jakieś podciśnienie :]

To jeszcze powiedz co ma podciśnienie do sterowania turbiną, wastgate jest sterowany ciśnieniem a nie podciśnieniem które tam się w ogóle nie pojawia.
Jeśli jest MAP to moze być nieszczelny dolot lub wastgate się zawiesił.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

Tez obstawiam nieszczelny dolot lub zawieszony WG, uszkodzenie sterowania turbina zaowocuje przekraczaniem zadanego cisnienia.
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

To co sie dalo to sprawdzilem od gory, niestety wejsc pod samochod nie moge bo leb mi sie nie miesci pod zderzak :P Nic nie wykrylem, wszystkie przewody powietrzne siedza mocno i tak jak siedzialy, nie zauwazylem zeby jakas wtyczka sie wyczepila. Zaczynam sie martwic :(
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

p106rallye napisał/a:
O ku.rwa nie moge -
ignoruj zaznaczony temat :crazy:


:jupi: :jupi: :jupi:
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

nagimnastykowalem sie niezle, i zobaczylem cos takiego



na chlopski rozum powinno byc to zlaczone. Ktory z was ma kobiece dlonie?:> Moje rece sie nie mieszcza zeby to polaczyc :/
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

rsport
[Usunięty]

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

I znalazł się, nie musza być kobiece, wystarcza sprytne;)
Dobrze zabezpiecz dzwignię.
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 06 Cze, 2009   

no to moze sprytne beda mniejsze od moich, bo moje tam sie nie mieszcza :]
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8