Jezeli w tej chwili wtryski w kolektorze mam ustawione w osi z otworami wlotowymi w glowicy (troszke powyzej w 90 stopniowym kolanku, tak ze nie pryskaja bezposrednio w otwory)
To czy beda one tak samo sprawne jesli zostana umieszczone w prostych kanalach prowadzacych, pod katem 45stopni (od gory, 2-3cm od otworow wlotowych)
Gdzies czytalem o roznych parametrach rozprysku itp ale nie pamietam juz gdzie to bylo jakies wartosci pico czy cos takiego dobrze kojarze ??
Chodzi właśnie o parametry dysz i sterowanie ( sekwencja czu full group) Jak zmienisz ich położenie paliwo może nie zdążać odparować i będzie mulić silnik.
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 10 Cze, 2009
Wiem ze sa 4 otworowe czyli powinny zapewnic 30stopniowy kat rozprysku. Gdzies kiedys czytalem jakas rozpiske na temat tych Pico ale nie moge teraz tego odszukac Moze ktos ma w pamieci ??
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 12 Cze, 2009
Juz wszystko znalazlem Wyglada na to ze bedzie dobrze A przy okazji małe info na temat wtryskow PICO Moze sie komus przydac przy doborze wtryskow do jakiegos prodzektu
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 14 Cze, 2009
TOXIC napisał/a:
wieksza satysfakcja
miałem się nie odzywać - ale poza satysfakcją jeszcze liczy się efekt, a tego u Ciebie nie ma. Może przemyśl kwestię tego ile razy już coś sam robiłeś, ile czasu na to poświeciłeś i kasy też. Myślę że z tego uzbierało by się na porzadne ECU i w końcu zrobienie strojenia z prawdziwego zdarzenia. Bo to co z tych wałków masz teraz to jest jakieś 80% ich możliwości.
Anyway - patrzę i jak będę mógł pomóc to pomogę.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 14 Cze, 2009
saxorulez wez pod uwage ze walki byly zalozone jeszcze przy seryjnym ukladzie wydechowym i nieznacznie tak naprawde zmodyfikowanym ukladzie dolotowym.
I wtedy bylo pierwsze jak to okresliliscie "niewystrojenie" Wtedy chodzilo tylko o to zeby auto uruchomic jako ze jest to moj podstawowy srodek komunikacji. Doskonale zdaje sobie sprawe ze do zrobienia bylo jeszcze sporo. I tak jak obiecalem powoli dopinam wszystko na ostatni guzik. Czemu tak na raty czemu tak dlugo, odpowiedz jest prosta, kasa kasa kasa
Natomiast co do SA mam swiadomosc tego ze na pewnym etapie bedzie on niezbedny ale jednoczesnie postawilem sobie pewna granice do ktorej planuje dociagnac jeszcze na seryjnym ECU. A tak naprawde w calym tym temacie o wtryski chodzilo o moja probe zrobienia kolektora pojemnosciowego dla mojego Sporta. Wiem co i jak wystarczy tylko poskladac kawalki ukladanki. Z pewnoscia nie jest to cos z czym seryjne ECU nie moglo by sobie jeszcze poradzic
Jesli są jacys chetni do pomocy to chyle przed nimi czoła
chwilowo potrzeba firme ktora wytnie z aluminium flansze kolektora od strony glowicy
oraz nawierci w niej otwory na wtryski.
Oraz firme ktora spawa aluminium zeby zrobic puszke z elementow ktore przygotowalem.
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 14 Cze, 2009
seryjne powinny starczyc do 210-220BHP wiec narazie jest zapas
bałem sie tylko ze nie beda dobrze miksowac mieszanki. A ze mam dodatkowy komplet listwy wtryskowej i czujnikow to chce zadzialac z nimi zamiast kupowac wszystko od nowa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach