auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 01 Cze, 2009
rsport napisał/a:
Greg napisał/a:
AG Forged - ruskie, kozackie kute felgi....
Jeśli dobrze kojarzę to mam dojście do tych felg, muszę sprawdzić i potwierdzić ceny, ale 17" kuty custom według dowolnego wzoru, projektu, dowolne et i rozstaw ok 4-5kpln/komplet, felgi w ich wzorach sporo tańsze.
Interesuje mnie 15 albo 16 x 7", 4x108, ET 20-25, 65,1 otwór.
Panowie, R888, ale 15 czy 16? Wróbel twierdzi że nie 15, że na 17 się C2 dobrze lata na takich próbach... Zgłupiałem.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km Pomógł: 63 razy Dołączył: 29 Mar 2006 Skąd: olkusz
Wysłany: Pon 15 Cze, 2009
dobrym patentem jest felga alu z C5 15calowa, waga okolo 4,8kg, wyglada jak stalowka
vlodarsky kiedyś odradzałeś te felgi, mowileś ze coś się dzieje z nimi , ale kurna nie mogę znaleźć tego co pisałes, mógłbyś przypomnieć o co chodziło
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 15 Cze, 2009
michool_vt napisał/a:
dobrym patentem jest felga alu z C5 15calowa, waga okolo 4,8kg, wyglada jak stalowka Obrazek
vlodarsky kiedyś odradzałeś te felgi, mowileś ze coś się dzieje z nimi , ale kurna nie mogę znaleźć tego co pisałes, mógłbyś przypomnieć o co chodziło
auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km Pomógł: 63 razy Dołączył: 29 Mar 2006 Skąd: olkusz
Wysłany: Pon 15 Cze, 2009
nie mam takich kółek
duzo tego na allegro, ale jak Vlodarsky pisał że
"My je wymienialiśmy na gwarancji i zutylizowaliśmy ich kilkadziesiąt kompletów." to chyba jednak trzeba odpuscic , choc dalej nie wiem co sie z nimi działo
jak kupie nowe i cos sie z nimi stanie to mi wymienia?
Sądząc po wyglądzie, jeśli ta felga jest ze stopów aluminium to każdy krawężnik może być dla niej ostatny. Nie czarujmy się, aluminium powinno się odlewać albo kuć matrycowo. Jeśli jest robiona tak jak stalówki to nie spodziwałbym się wysokiej wytrzymałości.
Greg, ostatnio na hodze był komplet stalówek pucharowych z 206'tki - 15 cali, nie tak mocne jak poprzednik, ale dają radę i nawet fajnie wyglądają.
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto 16 Cze, 2009
Marcel 08 napisał/a:
powiem tak ....
ma suche r888
na mokre r888
na BARDZO MOKRE Yokohama ale r888 daje też radę tylko gorzej z hamowaniem ....
ja bym poprawił:
na suche r888
na wilgotny r888
na mokry (deszczowy) tor R1R
Widziałem trakcję na tych oponach , koorva, kosmos
pcs napisał/a:
MoRToN napisał/a:
moim zdaniem 195/50/15 beda do ciebie idealne. Do clio troszke jak by za mało - podejrzewam, że ideałem były by 205/50/15 a z racji ze fure masz (chyba?) lżejszą i nieco słabszą ten rozmiar wydaje się być very good.
fura jest ciezsza od clio sport ph1, 205/50/15 bylyby lepsze
przerost formy nad treścią. Ja w swoim maluchu mam r888 w rozmiarze 205 przy 1200 kg masy i 230 konikach i dają spokojnie radę.
195 absolutnie wystarczą , pamiętajmy że r888 jest wyjątkowo szeroka (prawie kwadratowa R888 |_|, typowa \_/) więc te 195/50R15 mają realną szerokość bieżnika 203 mm ! Tabela i wymiary są dostepne na stronkach TOYO.
auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km Pomógł: 30 razy Dołączył: 13 Maj 2006 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 16 Cze, 2009
R1R sa o wiele glosniejsze od r888. Jezdzilem ostatnio przez tydzien na r888 po ulicy i nie potrafie sobie wyobrazic jak bardzo musza halasowac R1R. Przy r888 wszyscy zjezdzali mi z drogi bo mysleli ze leci f16
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 16 Cze, 2009
ja ostatnio jestem przeciwny upalaniu na 888.
Na normalnej oponie mozna sie sporo wiecej nauczyc, samochod duzo wczesniej leci.
Na mokrym walka nonstop.
Lubie takie edukacyjne warunki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach