auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto 16 Cze, 2009
Ja wcale nie jestem takim zwolennikiem r888 na suchym torze w bardzo ciepły słoneczny dzień. Jak dla mnie sa za miękkie, strasznie się kładą a po fest rozgrzaniu (a wcale nie potrzebują dużo do rozgrzania) zaczynają się trochę ślizgać. Nie mają takiego twardego boku jak dla przykładu potenza rE050A i właśnie na r888 nie czuję kiedy puszczą , kiedy kończy się ich granica przyczepności.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 16 Cze, 2009
Mój znajomy ma w WRX R1R i jeździ na nich na co dzień - bardzo sobie chwali, trzymają mega. Ostatnio w Ułężu też na nich latał i był bardzo zadowolony, było mega sucho i gorąco.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Ja powiem tylko jedno, zadziwia mnie jak Kumho poszło do przodu. O ile już dziś dorównują drogowym Pirelli i Michelin to w sporcie jeszcze są trochę z tyłu, ale to tylko kwestia czasu.
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Nie 21 Cze, 2009
zakupiłem te oto oponki
http://allegro.pl/item649...o_w_aukcji.html
testy niedługo,wyglądają obiecująco,ciekawa sprawa z szerokoscią-sa ciut szersze od R888 (195),ktore są ciut szersze od zwykłej drogowej 205
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Nie 21 Cze, 2009
Będziesz driftował ??
Jak myślisz na jak długo Ci starczą
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Nie 21 Cze, 2009
o to trzeba spytac Doktora Profesora
Oponki to taki odpowiednik r888,wypadają w testach podobnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach