Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Francuski ser vs Japonskie ninja ( x2 )
Autor Wiadomość

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 26 Wrz, 2006   Francuski ser vs Japonskie ninja ( x2 )

Siema
Zaczne od tego ze nie jest to opis ze ktos mnie pojechal albo ja kogos. Cel spotkania byl inny.
Ostatnio na spocie scigalem sie z wyrocznia moja , prezesuniem. Scigamy sie od zawsze i i zawsze jest prawie rowno. Natomiast na ostatnim spocie bylo tak:
1.) 1 dla prezesa ( wtf :D )
2.) 2 dla prezesa ale juz ledwo mi odchodzi
3.) 3 dla mnie , ale to wygladalo tak jakbym wystrzelil z procy albo u prezesunia sie cos zmulilo. Dochdoze go i wyprezdzam az do
4.) 4 tutaj lekko sie oddalam , tak mi sie wydaje.
Lenny slepa kura powiedzial ze podobno 2-3 dlugosci.
Sytucaja dziwna, bo powinno byc kompletnie na odwrot.
Dlatego postanowilem sie jeszcze raz z nim ustawic . Fakt, na spocie spalilem start, ale rto nie jest wymowka.
Ustawilem sie z prezesem i przyjechal piekny carlito nawet.
Pojechalismy w pewne miejsce, pogadlismy, pocalowalismy sie . Carlos powiedzial zebym z nim stana. Wiedzialem ze bedzie masakra .
1 - ja z przodu do polowy jedynki
2 - przed zmiana na dwojek karlos juz spokojnie mnie wyprzedza
3 - na dwojce karlos odchodzi a na trojce juz nie, odleglosc ok dlugosci samochodu marki fso , model polonez
4- szok, doganiam i przeganiam carlita na 4 begu.
do piatku nie doszlismy bo juz nie bylo jak.
Ogolnie w szoku, carita fura zamiata niezle , zawsze od niego dostawalem ( czyli 2 razy jak sie scigalismy)

Z prezesuniem poszlo inadczej.
Od jedynki w sumie prowadzilem ale to dlatego ze dobrze wystartowalem. Do 4 biegu sie scigalismy i ok 2-3 dlugosci.

Kurcze, nie pisze tego zeby jakos oczernic tudziec powiedziec ze carlito i prezes maja wolne fury. Chodzi o to ze mi zaczelo saxo jedzic fajne. Z prezesem zawsze rowno, a z carlitem to masakra byla.

Teraz najlepsze. Podobno marchewy mi strzelają :D JEA DZIWKO :D

Panowie ( prezesunio, carlito ) PEACE !! :564:

ser vs ninja 2:0
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Wto 26 Wrz, 2006   

Gratki Ziom Widac ze po odetkaniu wydechu fura zeczela ci zarzerac :) A i jeszcze mam pytanie nie masz kata wcale ??
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 26 Wrz, 2006   

wywalilem katalizator i wstawilem jakis tuningowy syf ktory sie nazywa strum-cat :D zalozylem to zeby mi w srodku nie buczalo za bardzo. Podobno jest to do zwyklej rurki tylko ma o wiele grubsze scianki
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Wto 26 Wrz, 2006   

Material filmowy jedna z ostatnich potyczek prezesiaka i michala

http://video.google.pl/vi...946485860345202
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

ARTX
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Wrz, 2006   

mowa o Prezesiaka cifie coupe i Carlosa cifie ?? bo nie jestem w temacie :oops:

EDIT: juz wiem, ze o nich mowa :)
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

Michał napisał/a:
4- szok, doganiam i przeganiam carlita na 4 begu.

co za opowieść, Michał nie przesadzaj bo się kurwa powiesze zaraz.. :) na 4 było równo i o pare centymetrów się wychyliłeś a ja zaczołem hamować bo się ulica kończyła, ale tak czy śmak po mojej ostatniej modyfiakcji jest jakieś dziwne gówno, bo gtech pokazuje dużo gorsze czasy niż wcześniej !
wcześniej na 400 15,3 teraz 15,7, do 60mph wcześniej 7,2 a teraz 7,45 (mam lżejsze koło i krótsza 3 i 4)
ogólnie jestem wkurwiony jak cholera.
ale.. Michała fura zaczeła już fajnie jeździć ! to trzeba powiedzieć ! ! :)
 
 
 

Prezesiak 
I wanna be HotHatch member!!
tja


auto: Honda Civic
silnik:: 1.8 [B18C4]
moc: ~180km
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

Moja Hanna po prostu nie jezdzi, tyle chcialem powiedziec w tym temacie :D
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

carlose napisał/a:
mam lżejsze koło


ale koło zamachowe czy pasowe?

ja zapodałem lżejsze pasowe i nie ma żadnej ale to żadnej różnicy....

Michał gratki za killa - musimy i my stanąć razem :)

No i koniecznie chce zobaczyć marchewki z dupy :D

Magnex plus de-cat plus dolot robią robotę poprostu :D - moim zdaniem najlepsze rozwiązanie low budget do Saxo
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

saxorulez napisał/a:
ale koło zamachowe czy pasowe?

zamachowe...
mówie że jest jakaś lipa, nie rozumiem tego, będę szukał przyczyny, wyeliminuje usterke i dopiero staniemy na starcie ! ;)
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

Kod:
Michał gratki za killa - musimy i my stanąć razem 

bueheheheh, ziom nie ta liga :D .
Moge wam zalatwic te strumienice ktorą ja mam, za 50 zeta .
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

carlose napisał/a:
zamachowe...
mówie że jest jakaś lipa, nie rozumiem tego, będę szukał przyczyny, wyeliminuje usterke i dopiero staniemy na starcie


zamachowe i cały wał też mam wyważone i jakoś mega specjalenj róznicy nie widzę...
wydaje mi się że motor szybciej odrobinkę wytraca obroty..
wiec zapewne i szybciej odrobinkę się wkręca - ale nie jest to różnica zauważalna za pomocą dupy własnej

często wyważenie samego koła zamachowego pogarsza sprawę - bo wał jest do tego nie wyważony (a czy wyważałeś z dociskiem???) bo jeśli wyważenie koła nie pasuje do wyważenia wału to przyczyna jest znana...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

ARTX
[Usunięty]

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

jesli załozyl firmowe koło zamachowe np. ACT, Exedy itp. to nie ma potrzeby juz wywazac wału.
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

Michał sprawdz ile teraz ma PS Ten SER :D
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

michal musisz mnie przewiezc swoja fura zobacze czy duzo glosniej jest przez ta rurke
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Wrz, 2006   

saxorulez napisał/a:
zamachowe i cały wał też mam wyważone i jakoś mega specjalenj róznicy nie widzę...
wydaje mi się że motor szybciej odrobinkę wytraca obroty..

ale u mnie nawet nie jest lepiej tylko gorzej !
tzn, gtech podaje gorsze czasy niż wcześniej, może jeszcze nie ogarnołem tego wszystkiego jeszcze... ale jest gorzej !
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13