auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 06 Lip, 2009
martin.h napisał/a:
Bad-i, a jak jest konstrukcyjnie zbudowany Twój wydech? I jak z głośnością, mierzyliście może ile ma dB?
martin z tego co pamietam to od kolektora rura a na koncu ostatni z katem (czyli takie dwa w jednym). Glosnosc na Warszawskim 98 db czyli idealnie w normie
Hmmm czy jest glosny to trzeba chlopakow zapytac - ja go kocham. I ten czerwony siatex widoczny z tyłu, to jest normalnie WRC style
Glosnosc na Warszawskim 98 db czyli idealnie w normie
Nie no, aż tak głośnego to ja nie chce
Wkurza mnie to trochę, w UK wystarczy wejść na dowolne forum 106/Saxo i są do kupienia wydechy nowe, używane co kto chce. U nas jakoś rynek części do hot-hatchy nie jest rozwinięty.
Panowie pytanie, słyszał ktoś kiedyś o firmie Iresa, znalazłem coś takiego (model ET40 groupN):
Wygląda i brzmi bardzo ładnie, we Włoszech dużo 106'tek ma coś takiego.
I drugie pytanko, przeczytałem coś takiego:
Cytat:
OMP exhaust systems have significantly lower back pressure values than the original system. In order to achieve the most power from the exhaust system, it will be necessary to tune the air-fuel mixture appropriately.
Rozumiem, że aby uzyskać maksymalny przyrost należało by zrobić remap. A czy przez niższe ciśnienie zwrotne w układzie wydechowym nie będzie tak, ze bez remapu nie zauważę różnicy?
Niestety jak już pisałem OMP wycofało wydechy z produkcji i teraz sklepy wyprzedają resztki, a szkoda bo pod względem dźwięku jest naprawdę mistrzowski (jak pisał Przem_106). A cena też atrakcyjna.
Poniżej jeszcze wspomniany eNkowy OMP w 106 Rallye:
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Wto 07 Lip, 2009
Szczerze to ta iresa chodzi praktycznie jak wolny wydech na prostej rurce
Panowie mam pytanie, ma ktoś fotkę jak ma wyglądać dokładnie zmontowany wydech 2" z kolektorem. Mam 2 pierścienie, śruby, podkładki, nakrętki i sprężynki czyli wszystko co potrzebne. Tylko nie wiem jak to dokładnie skręcić
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 20 Sie, 2009
1. plecionke zakladasz na wydech waskim w strone kolektora...
2. sruby montujesz tak zeby sprezynki byly od strony tlumika nie kolektora.
patrzac od kolektora idzie sruba gwintem do tylu, podkladka, a po drugiej
stronie sprezyna, podkladka z duza dziura i nakretka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach