Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: M
Czw 16 Lip, 2009
szpera? zakładać czy nie?

quaife
da się upalać ale na mieście to walka o przetrwanie
10%
 10%  [ 2 ]
da się upalać i jeździć po mieście bez spiny
63%
 63%  [ 12 ]
narty badiego w hd
26%
 26%  [ 5 ]
Głosowań: 17
Wszystkich Głosów: 19

Autor Wiadomość

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pon 13 Lip, 2009   szpera? zakładać czy nie?

Czytam i czytam i nic z tego nie wynika?

30% jakąś taką quife na streeta + niedzielne upalanie.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 13 Lip, 2009   

Nie ma sensu za malo koni masz ;D dobra oponka na przod do wiekszego upalania i bedzie ok :]
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 13 Lip, 2009   

Jesli na krętym chcesz przyspieszyć a nie możesz to odpowiedź brzmi tak
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 13 Lip, 2009   

pit napisał/a:
30%


Ja bym brał ale o wyższym stopniu tarcia. Jak się bawić to się bawić :)
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 13 Lip, 2009   

Na przykladzie Punto moge pwiedziec ze szpera fajna rzecz. Nawet w miescie jak trzeba szybciej ruszyc a np stoisz jednym kolem na pasach bardzo sie przydaje. Jesli masz do wyrwania za rozsadna kase a nie taczke hajsu, brac.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 13 Lip, 2009   

szpera az takiego szalu nie robi jak by sie moglo wydawac komus kto nie jezdzil. przydaje sie na sliskim lub sypkim, a na suchy asfalt to moim skromnym zdaniem juz tak rozowo nie jest - musisz liczyc sie z tym ze Ci bedzie przod uciekal w zakretach + plozenie kol w zakrecie jesli chcesz dodac gaz na wyjsciu juz w tym momencie gdzie robiles to bez szpery... bez rzucania tylkiem napedzanie w zakrecie jest ciezsze (albo musisz opozniac dawanie gazu na wyjsciu, albo ucieka przodu + plozenie kol) wiec na przyczepnym az tak bardzo nie pomaga, no chyba ze sa to nawroty gdzie napedzasz sie od zera, zaryzykuje nawet stwierdzenie ze na przyczepnym kretym przeszkadza jesli ktos chce jezdzic na okraglo. Na mokrym poprawia napedzanie na prostej i bezpieczenstwo jazdy (auto idzie jak po sznurku nawet jak jedno kolo jedzie akurat po suchym a drugie wpadlo do basenu), ale napedzanie w zakretach dalej jest gorsze niz bez, no chyba ze rzucasz tylkiem ale to musi sie w danym momencie oplacac. Najlepiej zato szpera spisuje sie na szutrze :) tu jest ogromna przewaga zarowno w napedzaniu na prostej jak i w zakrecie (bo tu rzucasz autem przed zakretem a w zakrecie napedzasz sie juz "na wyjscie" z wyprostowanymi kolami)

to bylo takie moje prywatne zdanie :)
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 13 Lip, 2009   

nie. Ja bym jednak wybral cos z haldexem, efekt bedzie lepszy.
 
 

Bartli 
pierogi z kapusta


auto: łorm hecz
silnik:: !@#$
moc: 280km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Lut 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 14 Lip, 2009   

grzech napisał/a:
szpera az takiego szalu nie robi jak by sie moglo wydawac komus kto nie jezdzil. przydaje sie na sliskim lub sypkim, a na suchy asfalt to moim skromnym zdaniem juz tak rozowo nie jest - musisz liczyc sie z tym ze Ci bedzie przod uciekal w zakretach + plozenie kol w zakrecie jesli chcesz dodac gaz na wyjsciu juz w tym momencie gdzie robiles to bez szpery... bez rzucania tylkiem napedzanie w zakrecie jest ciezsze (albo musisz opozniac dawanie gazu na wyjsciu, albo ucieka przodu + plozenie kol) wiec na przyczepnym az tak bardzo nie pomaga, no chyba ze sa to nawroty gdzie napedzasz sie od zera, zaryzykuje nawet stwierdzenie ze na przyczepnym kretym przeszkadza jesli ktos chce jezdzic na okraglo. Na mokrym poprawia napedzanie na prostej i bezpieczenstwo jazdy (auto idzie jak po sznurku nawet jak jedno kolo jedzie akurat po suchym a drugie wpadlo do basenu), ale napedzanie w zakretach dalej jest gorsze niz bez, no chyba ze rzucasz tylkiem ale to musi sie w danym momencie oplacac. Najlepiej zato szpera spisuje sie na szutrze :) tu jest ogromna przewaga zarowno w napedzaniu na prostej jak i w zakrecie (bo tu rzucasz autem przed zakretem a w zakrecie napedzasz sie juz "na wyjscie" z wyprostowanymi kolami)

to bylo takie moje prywatne zdanie :)

Wiedziałem ze mam zepsuty samochód. Po założeniu szpery auto już nie płuży(nawet na suchym), i diametralnie poprawiło się prowadzenie w zakrętach. Można w końcu wyjechać na ulice kiedy jest mokro, ASR nie wariuje i auto prowadzi dalej się jak po sznurku.
Na szutrze jeszcze nie testowałem... :lol2:
_________________
mejk yt rejn!
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 14 Lip, 2009   

w temacie qualife itp, te podobno lubia odrobine obciazenia zeby sie zalaczyc. Jak masz szybkie nogi to sam bedziesz kontrolowal jej prace dohamowujac odrobine kiedy tego potrzeba (czy jakos tak) ale obiegowa opinia jest taka ze ponizej 200kuca+ szpera sie nie sprawdza... i oczywiscei okrutne koszata za sam zakup :(
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Wto 14 Lip, 2009   

Pomijając koszta, czy jest sens na asfalt?
Raz jechałem na torze w toruniu 205tka zeszperowaną i pierwszy lewy to była bajka, im wiecej gazu tym bardziej zaciaśniał się w zakręcie.
Więc jeżeli zaciaśnia do środka to chyba dobrze???
Ja szutrów raczej nie latam tylko asfalt.
Jak mam się zabić to w dupie ale jak może być fajnie to bym se zapodał ;)
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 14 Lip, 2009   

TOXIC napisał/a:
ale obiegowa opinia jest taka ze ponizej 200kuca


co to za obiegowa opinia????

grzech napisał/a:
a na suchy asfalt to moim skromnym zdaniem juz tak rozowo nie jest - musisz liczyc sie z tym ze Ci bedzie przod uciekal w zakretach


Tutaj się nei zgodzę - mam tego samego quaife'a co Ty i moje odczucia są takie same jak u Bartli,

+ start na wprost jest lepszy (nie jest to jakaś mega różnica) ale czuć że auto równomiernie ciągnie oba koła do przodu, natomaist trzeba mocno trzyamć kierę przy przepiananiu biegów

+ zakręty - auto tak jak napisał pit bardzo fajnie zacieśnia, trzeba nauczyć się jeżdzić trochę inaczej - nie umiem napisać nic o jakimś zarzucaniu, nigdy tego nie stosowałem na suchym ale siła z jaką auto wyciąga z zakrętu jest zajebiste. Nie ma żadnego płużenia.

- koleiny w mieście, niestety upalając na drodze z koleinami strasznie ciąga i szarpie kierownicą co przy większej prędkości czasami nie jest fajne


Ja jestem na tak, nie ważne czy masz 75KM czy 300KM - jeśli seryjny mechanizm pozostawia sporo do życzenia (w przypadku saxo tak jest, pomimo tego ze jest wzmocniony. Natomiast Clio Sport ma super mechanizm róznicowy - co też objawia się w cenie dyfru do Clio który kosztuje prawie 2 razy tyle co do Saxo). Jesli czujesz ze wchodząc z zakrętu moc idzie w koło wewnętrzne (nie dociążone) to szpera rozwiaże ten problem. Jej zadaniem jest równomierna dystrybucja mocy na oba koła i w każdym aucie jest to porządane.

Na ulice najlepiej wybierać coś czego nie trzeba rozbierać Quaife (poza tym ma tanie kity naprawcze). Natomiast szpera płytkowa z regulacją (w sumie do wyrwania za podobną kasę z Tran-X) to już bardziej upierdliwa sprawa bo wymaga serwisowania
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Wto 14 Lip, 2009   

Mi przód strasznie wyjeżdza na zewnątrz. Nie zaleznie od opon, i zawieszenia. (auto jest proste)
Wiec szpera pewno rozwiążę ten problem.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 14 Lip, 2009   

Pit: może głupie pytanie, a używasz lewej nogi w zakręcie?
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 14 Lip, 2009   

GeKo napisał/a:
Pit: może głupie pytanie, a używasz lewej nogi w zakręcie?


ja nigdy nie uzywałem - czy to czyni mnie złym kierowcą?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 14 Lip, 2009   

saxorulez napisał/a:
ja nigdy nie uzywałem - czy to czyni mnie złym kierowcą?

Nie, ale pozwala okiełznać wyjeżdżający przód w zakrętach.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 12