Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Fiesta na Pikes Peak
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 15 Lip, 2009   

Niezła ta fieścina...

"Groszek" próbuje wszystkiego :) :) :)

Rallycross, Peaks Peak, pewnie za jakiś czas dakar :)
Ciekawe co jeszcze ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 15 Lip, 2009   

wiem ze ma wpasc do mnie na grila, dlatego stf tak duzo trenuje :D
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 15 Lip, 2009   

Co tu duzo mowic, MISZCZ xD

engine.........................Twin Turbo V6
valvetrain.....................DOHC 3 Valves / Cylinder
displacement.............1998 cc / 121.9 cu in
power...........................985 bhp @ 8100 rpm
hp per litre...................492.99 bhp per litre
drive wheels...............4WD
front tire size...............285/680-17
rear tire size................285/680-17
weight...........................800 kg / 1764 lbs
wheelbase..................2540 mm / 100.0 in
front track.....................1512 mm / 59.5 in
rear track......................1510 mm / 59.4 in
length............................5050 mm / 198.8 in
width.............................1900 mm / 74.8 in
height...........................1510 mm / 59.4 in
transmission..............Sequential 6 Speed
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 15 Lip, 2009   

Barejka, Jesteś pewien ze to aktualne dane Monstera? w 2008 startował XL7 z silnikiem V6 3,6l
_________________
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 15 Lip, 2009   

GeKo, nie jestem pewien, kiedys jak byem mlodszy napinalem duzo w GT2 i to bylo moje kochane auto, dlatego tak je przytoczylem, zreszta same dane mowia za siebie
800kg wagi i 985 koni xD
_________________
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 15 Lip, 2009   

GeKo, ten monster nowszy ma 993 konie wiec 8 koni roznicy pewnie mu stozek zalozyli :]
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 15 Lip, 2009   

Ja w GT3 wycisnąłem z "Pascudo" ponad 1400KM, więc ten jest cieńki :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 15 Lip, 2009   

Rozumiem że trakcja była dopiero na 6 biegu.

A z takich ciekawostek Pike's peak odbywa sie na dwóch nawierzchniach zaczyna sie na asfalcie by przejść w szuter. Jak wiadomo slick nie trzyma na szutrze i szutrówka na asfalcie. Kiedyś wyczytałem taką ciekawostkę że opony są skonstruowane dwuwarstwowo. Najpierw jest warstwa slicka a pod nią szutrówki. Slick jest obliczony tak zeby sie zuzył przy końcu asfaltu a wpadając na szuter odsłania sie opona szutrowa. NIE wiem na ile to prawda, ale ciekawa teoria. Prym ponoć wiedzie firma AVON w konstruowaniu takich opon na zamówienie pod konkretne wyścigi.
_________________
 
 
 

Cartoon 
gryżli


auto: Cupra
silnik:: 2.0t
moc: 300km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Śro 15 Lip, 2009   

http://www.dziennik.pl/au..._na_szczyt.html
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 16 Lip, 2009   

k-mart napisał/a:
rozumiem Rasta ze klepiesz taka z rolki? :D


Nudny się robisz...
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 16 Lip, 2009   

na 4 zdjęciu jestem gdzieś po prawej stronie :rotfl:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 16 Lip, 2009   

http://www.autoklub.pl/25442,news.html :>
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 16 Lip, 2009   

rasta napisał/a:
Nudny się robisz...


nie placz, nie kazdy dzieli Twoj los.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 16 Lip, 2009   

Hehe 1150KM w fordzie RS200 :D :D :D

Bawią się chłopcy, bawią ...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 16 Lip, 2009   

Andreas Eriksson przyznał, że Fiesta traci około 2 sekund na każdym nawrocie. Marcus zażądał zmian w samochodzie, który powinien lepiej przyspieszać na wyjściu z zakrętów. To faktycznie krucho z tym ich "momentem" :D
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9