auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 21 Lip, 2009
Przepraszam ale niesmiało zapytam czy ktos tu jezdzi Megane R26R ??
Bo cała dyskusja byla nie na miejscu juz od samego poczatku Fajnie sie gada o tym ktore auto sklepie ktore ale warto by je bylo zestawic razem tu i teraz
W temacie co klepie co powiem szczerze ze jak moje bylo seria to dostawalem baty od mocnych b16A729 b14 26 itd Teraz jezdzi lepiej to nagle na kreske zaczely wyjezdzac 340konne golfy z compsport czy jeszcze bardziej ekstremalne golfy1 ktore zamiataja asfalt zywym ogniem Ale nie narzekam zabawa to zabawa
Na kresce zawsze sie znajdzie ktos szybszy zebys nie wiem czym wyjechal dlatego przerzucilem sie na skrecanie, jedyny logiczny wybor
A najlepiej to by bylo zeby nitro w butli sie nigdy nie konczylo
auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lip 2006 Skąd: P-no
Wysłany: Wto 21 Lip, 2009
osobiscie dziwi mnie troche porownanie samochodu stworzonego glowie pod tor z samochodem miejskim z aspiracjami sportowymi. Dla mnie do tego test powinni wystwic Megane Sport F1 Team bo to jest odpowiednik Focusa, no i tak naprawde Focus RS pierwszej generacji. Skoro wyszedl Focus RS II to poczekajmy na Megane Sport II wtedy to porownanie bedzie mialo sens... takie oje zdanie.
Odnosnie Nurburbring:
na tak duzym (dlugim) torze wolnossace Clio nie moze miec zadnych szans z turbodoladowanymi samochodami.
jeszcze jedno:
dlaczego Foce tak podnosi masakrycznie sie kolo z tylu ?
jezuuuu, zaczynam czytać ten temat od końca i widzę że ostro się spinacie, bez sensu
czy wszyscy na codzień muszą mieć auto w specyfikacji rajdowej do jazdy po mieście i na zakupy?
czasami wystarczy sama przyjemność z jazdy i jednym pasuje renault innym ford a jeszcze innym honda
jeśli nowe fury typu RS, Evo, Sti, M3, Amg itd. są do lansu to teoretycznie nie powinno się ich kupować tylko wszyscy powinni latać wydłubanymi 106, saxo, cliowkami itd. bo wiadomo że to się super sprawdza
mam naprawdę mega długą listę ulubionych aut i jakbym wygrał w totka to bym miał garaż taki jaki jak w Forzie
ezuuuu, zaczynam czytać ten temat od końca i widzę że ostro się spinacie, bez sensu
czy wszyscy na codzień muszą mieć auto w specyfikacji rajdowej do jazdy po mieście i na zakupy?
czasami wystarczy sama przyjemność z jazdy i jednym pasuje renault innym ford a jeszcze innym honda
jeśli nowe fury typu RS, Evo, Sti, M3, Amg itd. są do lansu to teoretycznie nie powinno się ich kupować tylko wszyscy powinni latać wydłubanymi 106, saxo, cliowkami itd. bo wiadomo że to się super sprawdza
mam naprawdę mega długą listę ulubionych aut i jakbym wygrał w totka to bym miał garaż taki jaki jak w Forzie
W sumie racja. Każdy niech ma to co lubi i na co go stać. Jakbym swego czasu miał więcej kasy to zamiast clio może bym kupił ep3.
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 21 Lip, 2009
Marek23 napisał/a:
Jakbym swego czasu miał więcej kasy to zamiast clio może bym kupił ep3.
Zawsze tak jest Sprawdzasz dostępny budżet i nagle myślisz kurde jak by była jeszcze z 5 ekstra to można by poszukać czegoś jeszcze szybszego, a później myślisz ze jeszcze następna 5 i fura juz by latala itd.
Bez wątpienia oba sa szybkie oba są ładne i każde ma swój specyficzny klimat Dobrze powiedziane ze R26R trochę nie pasuje do porównania, a tym bardziej nikt z nas go nie ma
A jak każdy szanujący się pirat i tak będę glosował na siebie i powiem ze moja zabawka jest naj...
Prawda jest taka,ze ja jezdze tylko dlatego klijo ze mnie na Evo albo chocby konkretniej dłubnięte SI GT nie stac.A nowej Foki RS nie kupiłbym bo jest Evo .Za te same pieniadze mam konkretne Evo 9,albo opcje martin
Aha-Marek,mi tez na ep3 nie starczyło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach