Prawdopodobnie odpadla ci kulka z przekladni katowej (kulka ma nr 2 na twoim schemacie) ¨Objawy¨ zgubienia tej kulki, to tak jak piszesz metaliczny odglos, ale rowniez nieprecyzyjne wrzucanie biegow oraz brak tzw wyczucia przy poruszaniu galka. Galka nie stawia oporow i lata na boki stukajac metal o metal. Do wymiany jest cala przekladnia katowa, a wiec ten metalowy prostokacik z 2 ma ramionami polaczony tulejka - (element 71). Kulki sie nie wymienia odobno Koszty - tylko ASO za ok 180zl. Przy wymianie musisz uwazac zeby nie urwac 2 srub, bo sa czesto zapieczone i przegnite
Przem_106, Ale czemu tylko ASO...? Wiesz jakie badziewiarskie ASO jest w Toruniu...? W życiu tam już fury nie oddam!! Banda wyzyskiwaczy i średnich specjalistów
To się uniosłem
Ale jedno mi nie pasuje, bo gdyby ta kulka była, to również waliłaby metal o metal, tam nie powinno być jakiejś gumy...?
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Lip, 2009
Jeżeli była by kulka , to pomiędzy elementami , nie było by luzu bądź był by on minimalny , jeśli jej nie ma to występuje luz czego skutkiem jest walenie.
Kulka jest gumowa i wchodzi w ta kwadratowa obudowe (ten element zaznaczony kolkiem przez ciebie i on jest caly metalowy! Nie ma w nim zadnej tuleji!). Sprawdz czy element nr 2 to sam metalowy patyk, czy jest zakonczony gumowa kulka wielkosci malej sliwki
Tam nic wiecej nie ma.
A co do ASO, to sugerowalem tylko miejsce kupna nowej czesci. Z robota mozesz poradzic sobie przeciez sam
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Lip, 2009
Już zamówiłem u mojego mechaniora za 189 pln. Tyle, że on mówił o samej kulce...
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009
Przem_106 napisał/a:
Prawdopodobnie odpadla ci kulka z przekladni katowej (kulka ma nr 2 na twoim schemacie) ¨Objawy¨ zgubienia tej kulki, to tak jak piszesz metaliczny odglos, ale rowniez nieprecyzyjne wrzucanie biegow oraz brak tzw wyczucia przy poruszaniu galka. Galka nie stawia oporow i lata na boki stukajac metal o metal. Do wymiany jest cala przekladnia katowa, a wiec ten metalowy prostokacik z 2 ma ramionami polaczony tulejka - (element 71). Kulki sie nie wymienia odobno Koszty - tylko ASO za ok 180zl. Przy wymianie musisz uwazac zeby nie urwac 2 srub, bo sa czesto zapieczone i przegnite
pelen szacun..
kufa ja sie ciesze jak odroznie szumiace lozysko od gwozdzia w oponie..
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach