auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pon 20 Lip, 2009
michool_vt napisał/a:
Janusz, kurf mowiles ze nie kupisz kolejnego ulepa-szpachlowego
spadówa, szpachli jest tylko 0.5 kg...;p reszta wspawana
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Lip, 2009
Dzisiaj wymieniłem springi eibacha na seryjne,i tu ciekawostka ,pomiar matodą nacisku reki na sprężyne wykazał ze seria jest twardsza od eibacha ,jazdy probnej jeszcze nie bylo bo nie ma oleju w skrzyni.Zrobilem fasolki w mocowaniu amora,jest negatyw i to az za duzy na oko ale trzeba jeszcze ustawic zbierznosc.Ciekawe jak bedzie,czy nie okaze sie ze jest gorzej
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 22 Lip, 2009
AndreXSi napisał/a:
rabarbar napisał/a:
seria jest twardsza od eibacha
Niestety mam kur.wa tak samo...
Eibach pro-kit tak ma, ze w usportowionych wersjach to jest albo to samo albo deko miększy, do saxo eibach pro jest taki sam do każdego silnika, więc mega lipa, okej w 1.1 może jest fajnie, niżej twardziej ale w 1.6 już lipa jak niższa sprężyna ma taka samą twardość jak seria.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach