auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 21 Sie, 2009
Hmm jesli spelnia potrzeby rynku i jest konkurencyjne osiagami to robia tak aby bylo jak najtaniej.
Silnik jednowalkowy jest tanszy w produkcji niz dwu.
auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km Pomógł: 46 razy Dołączył: 20 Kwi 2009 Skąd: SY
Wysłany: Pią 21 Sie, 2009
martin.h napisał/a:
Dopóki ten silnik nie będzie w produkcji i nie zacznie jeździć to można to uznać za bajki. Druga sprawa to koszty, jeśli ma to być trwałe to trzeba zastosować dobre materiały, a to kosztuje. Dla mnie to daleka przyszłość.
ziom to żadna daleka przyszłość. MY jako użutkownicy jesteśmy na końcu łańcucha pokarmowego jakim jest motoryzacja. Po drodzę są wynalazcy, projektanci, zleceniodawcy, mafia, szejkowie, talibowie i cała kopa innego szajsu.
Np. silniki wodorowe są opracowane ale nikt nie dopuści do tego aby dzisiaj wyparły naftę bo świat stanie na głowie i się wszyscy powyżynają.
A dobre materiały...no cóż sami w tydzień może dwa ogarnęlibyśmy dostawcę, powaga.
A czy nasze silniki są zrobione z plasteliny?
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 21 Sie, 2009
co do wodoru Jacku to się nie stanie, sam wodór jest nieoplacalny w przechowywaniu i jest imho tylko taką marchewką na kiju ze moze kiedys gdzies. Juz od 15 lat widze auta eksperymentalne na wodór i co? i nic.
Pozatym my caly czas jezdzimy na wodorze, tylko zwiazanym z węglem w łańcuchach weglowodorowych czyli benzynie, oleju napedowym etc.
Silnik beznyowy ma sprawnosc bardzo niską chyba 30% jesli mnie pamiec nie myli, przez tyle lat nikt sie nie zainteresował zeby ta sprawnosc podniesc wiec widac w jakim to idzie kierunku.
1200 kg robi swoje, ja mam nowego cifa 1.8 i daje rade )
ostatnio na poznaniu sie sprawdzil, wiadomo ze zawsze brakuje mocy, ale ja na seryjne nowe auto budowane przez ksiegowych i ekologow daje rade, co moze Pp potwierdzic
si.. cif w zakręcie dawał radę.. oczywiście brak mocy był odczuwalny już po osi zakrętu jak się zaczęło przyśpieszać, ale jak na 1200KG jechaliśmy naprawdę porównywalnie w zakręcie!
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
no niestety nie jest k-seria gdzie jest 201 KM, ale jak na belke i seryjne zawias plus 17stki buja sie i o to chodzi. moze beda jakies mody do mojej R-serii w przyszlym roku jesli auta nie zmienie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach