auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Sob 22 Sie, 2009
TOXIC napisał/a:
widzialem go juz ale z nim jest jakaś większa sztuczka a nie tylko aku z tylu juz nie pamietam dokladnie co ale tam jakis ostry mod
Cytat:
Poza tym wycieli wszystkie zbrojenia karoserii, wyrzucili dokładnie co się dało... nie ma skróconego rozstawu?
Kiedyś oglądałem 205 ze skróconym rozstawem, kręciła piruety jak wściekła.
ale to tylko potwierdza ze samochód z ciężkim przodem a lekkim tyłem może skręcać, i to nawet bardzo dobrze. Tyle ze tu koleś jeździ z prędkościami 50km/h< jak sie mu przyszło wpasować w szybki łuk przy 120km/h to myślę ze by to tka fajnie nie wyglądało.
widzialem go juz ale z nim jest jakaś większa sztuczka a nie tylko aku z tylu juz nie pamietam dokladnie co ale tam jakis ostry mod
Cytat:
Poza tym wycieli wszystkie zbrojenia karoserii, wyrzucili dokładnie co się dało... nie ma skróconego rozstawu?
Kiedyś oglądałem 205 ze skróconym rozstawem, kręciła piruety jak wściekła.
ale to tylko potwierdza ze samochód z ciężkim przodem a lekkim tyłem może skręcać, i to nawet bardzo dobrze. Tyle ze tu koleś jeździ z prędkościami 50km/h< jak sie mu przyszło wpasować w szybki łuk przy 120km/h to myślę ze by to tka fajnie nie wyglądało.
No no, dobrze kminisz Januszek Im większy ciężar z przodu tym większa siła odśrodkowa na ten przód działająca, o ile przy 30-40 km/h nie jest zauważalna o tyle na szybkim łuku mocno wypycha przód na zewnątrz. No ale ja się nie znam na fizyce...
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Sob 22 Sie, 2009
Tomcat napisał/a:
No no, dobrze kminisz Januszek Im większy ciężar z przodu tym większa siła odśrodkowa, o ile przy 30-40 km/h nie jest zauważalna o tyle na szybkim łuku mocno wypycha przód na zewnątrz. No ale ja się nie znam na fizyce...
ja myślałem raczej o tym ze na takim setupie tak by mu wyjebało ten tył w piździec ze kontry by nawet Chrzanek nie ogarnął.
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon 24 Sie, 2009
jacek czajka napisał/a:
oryginalnie w starym miniaku aku jest z tyłu na wysokości środka osi. zapewne na początku nikt nie myślał o tym zabiegu w kwesti sportu. wsadzili tam gdzie było miejsce i okazało się że działa. nie wiem jaki jest rozkład masy w miniaku ale środek ciężkości wychodzi w środku auta pod podłogą, do tego gumowe twarde gruszki w zawieszeniu i oto cały sekret drogowej wersji karta
w nowym miniaku także aku jest z tyłu. Rozkład masy to bodajże 67% przód, 33% tył
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach