auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Skąd: z wioski
Wysłany: Pon 24 Sie, 2009
Dobra, odgrzewam kotleta
Podpatrzyłem w necie takie oto foto:
Jak widać, przednie koła mają tutaj duuuży negatyw. Ja wiem, że Japońce to mistrzowie ścigania się Civicami, ale czy to już nie jest przegięcie? Ja mam u siebie -2 stopnie na wszystkich czterech kołach i jeździ mi się bardzo dobrze, zwłaszcza w zakrętach, ale my nie o tym tu.
Jako, że wkrótce Civic będzie tylko zabawką na 'miłe wypady' to zastanawiam się nad zmianom kątów pochylenia kół. Podoba mi się to co mam, ale zastanawiam się nad małą zmianą na jakieś 2,5-3 stopnie na minusie z przodu 2 stopnie na minusie z tyłu. Przód trochę zbieżny, jakieś -0,10". Ma to prawo jeździć i skręcać?
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 26 Sie, 2009
W zasadzie to kąt pochylenia koła dokładnie da się ustawić tylko z pyrometrem, ale 2,5 to na pewno nie będzie za dużo na tor, a i 3 powinno być jeszcze ok.
Co do zbieżności, to przód ustawia się raczej rozbierznie niż zbieżnie.
auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km Pomógł: 12 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Śro 26 Sie, 2009
Ustawienia głównie zależą od zachowania się auta. Jeśli jest podsterowne, to lepiej ustawic większy negatyw na przód niż tył. Tak myślę.
_________________ EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Czw 27 Sie, 2009
Niedawno ustawiłem negatyw z przodu -2,2 st,i do tego minimalnie rozbierznie,ustawienia robione u Mielcarka i przez niego zaproponowane,auto duzo lepiej skręca ,niestety zaczęło duzo mocniej nosic go w koleinach.
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Czw 27 Sie, 2009
na zwyklych oponach moje niepoprawnie japonskie auto zdecdyowanie ma tendencje do podsterownosci. jezdzac ze slikami na przodzie bylo odwrotnie, ale mysle, ze to kwestia przyczepnosci gum tu mocno zawazyla. piorun wie jak to ustawic poki nie mam kompletu slikow...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach