Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
akumulator w bagażniku w fwd
Autor Wiadomość

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 28 Sie, 2009   

ade napisał/a:
jest jeszcze jeden powod....

najkorzystniej jest zeby masa byla miedzy osiami, kazdy kg, za osia dziala jak wahadlo....

w fwd problemem jest to, ze wiekszosc masy jest przed przednia osia... wiec kazdy kg przerzucony za przednia os powoduje poprawe balansu...

stf piszesz o trakcji i o autach profesjonalnych...

torowe auta nie maja problemow z trakcja wiec istotna jest mozliwie duza predkosc na zakrecie, ktora mozna uzyskac tak jak juz em wspominal gdy obciazenie jest mozliwie rowno rozlozone na wszytkie kola...

kolejna kwestia dlaczego nie zrobia fwd z rozkladem 50 na 50...

a po co maja robic?? musialoby to byc auto tylko do sportu, z silnikiem za przednia osia...

a skoro i tak mialoby byc tylko do sportu to lepiej odrazu zrobic rwd...

i ostatni wniosek, w seryjnych dosc ciezkich autach, z mocnym silnikiem turbo, na wolnych probach, typu tory kartingowe itp, moze rzeczywiscie przydac sie ten troszke za ciezki przod...

ale to wynika tylko z niedoskonalosci przeniesienia napedu i charakterystyki silnika nie odpowiedniej do sportu...


TRUE, TRUE, TRUE
_________________
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 28 Sie, 2009   

no no, czyli sprzedajemy nasze do niczego nie nadajace sie padla i kupujemy bety.
admin, zmien logo ;D
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 28 Sie, 2009   

ade - ciekawe i na mój prosty łeb bardzo mądre
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 28 Sie, 2009   

Mnie się już nie chciało pisać tego co napisał ade odnośnie tego że uzyskanie rozkładu 50/50 w aucie fwd seryjnym jest niemożliwe z przyczyn technicznych.
_________________
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 28 Sie, 2009   

GeKo napisał/a:
Mnie się już nie chciało pisać tego co napisał ade odnośnie tego że uzyskanie rozkładu 50/50 w aucie fwd seryjnym jest niemożliwe z przyczyn technicznych.


A jak włożymy worki z cementem do bagażnika to będziemy mieć 50/50. A to że auto będzie ważyć 2 tony to inna inszość... Ważne że mamy idealnie zbalansowany samochód :rotfl:
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8