auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2009 Clio Sport kontra tor wyrazów
No tak pare dni minęło od wypadu na wyrazów ale dopiero teraz zauważyłem co tak naprawdę sie stało tego feralnego zakrętu kiedy hantle odmówiły posłuszeństwa
Lewa strona wygląda tak jak powinna:
Natomiast prawa która pierwsza uderzyła w tą wysoką wydmę niestety juz tak ładnie nie wygląda.
Wysadzona do góry pod kątem i obkręca sie zgodnie ze skrętem kół:
Jutro obejrzy to mechanik ale jestem ciekaw na co będziecie obstawiać
O dziwo jest to całkowicie nie odczuwalne podczas jazdy żadnego ściągania, bicia nic...
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2009
kuźwa.... ten samochód sie powinien nazywać clio szrot
a tak poważnie to straszna lipa z tym jest... ale dziwne ze nic nie ściąga ani nic nie czuć... bo na zawieszeniu gdzie wszystko jest ustawiane na setne milimetra taka wyraźna zamiana powinna być bardzo mocno odczuwalna
może da się to jakoś ogarnąć..... ciekawe czy rozpórka by pomogła
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2009
GeKo napisał/a:
Chyba że też mam wyrwane mocowania
Kolejna wskazówka dla ciebie w temacie tajemniczego nawalania kolektora o subframe Ja tam przygotowałem mechanika żeby jutro rozgrzał spawarke
Za to nie zgodze sie ze stwierdzeniem Clio Szrot jak dla mnie to wlasnie on jest kuloodporny we fiacie pewnie dawno juz odpadło by kolo Moje katowanie znosi nader dzielnie ale GeKo juz zabawki nie dostanie
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2009
Januszek poszedl sprawdzać u siebie , ale widzialem to juz w niejednym sporcie, pytałem iluś ludzi i nikt nie byl w stanie odp czy tak ma być czy nie być W końcu nie założe topmountów bo by chyba rozerwało bude na naszych dziurach.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2009
Szczerze, nie wiem jak to dokładnie działa, ale w rajdówce przenosi tak wszystko na bude ze masakra. Teraz po dzwonie w 306 jeden topmount sie rozleciał, Amor cały, prosty ale to gruba laga HP.
Na tym reguluje się kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, w jakimś Evo rajdowym mieliśmy top mounty z regulkacją poprzeczną i wzdłużną i na geometrii można było regulować co się chciało. Swietna sprawa.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2009
dobra... na prostych kołach u mnie jest ok. Jak skręcę w lewo lekko unosi sie z lewej strony, a jak w prawo to z prawej. Ale i tak nie wygląda to tak jak u Ciebie bo u Ciebie guma jest taka jakaś wybulwiona.... u mnie jest tak jak u GeKo tylko mam chyba mniejsza szparę, przynajmniej na żywo wygląda na mniejsza
Ostatnio zmieniony przez Janusz Czw 03 Wrz, 2009, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach