auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2009
Nie róbcie OT
Ja proponuję rozpocząć dyskusję pt. "Jak rozwiązać problem pomiaru czasu na torze". Co zrobić, by kierowca będąc na torze znał czas ostatniego okrążenia?
Propozycje do dyskusji:
1) Laptimer oparty na GPS
2) Krótkofalówka
Ja proponuję rozpocząć dyskusję pt. "Jak rozwiązać problem pomiaru czasu na torze". Co zrobić, by kierowca będąc na torze znał czas ostatniego okrążenia.
ja myślałem jeszcze o takim rozwiązaniu:
podczas upalania przeplatam kółka pomiarowe z lajtowymi. W czasie lajtowych kontaktuję się (krótkofalówka, komórka...) z osobą robiącą pomiar i pytam o wyniki, potem znów robię czasówkę i znów lajtowe...
Trochę zabawy, ale wydaje mi się, że można wypracować dobry czas, bo rzeczywiście w trakcie upalania brakuje informacji o bieżących wynikach...
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2009
anjas napisał/a:
ja myślałem jeszcze o takim rozwiązaniu:
podczas upalania przeplatam kółka pomiarowe z lajtowymi. W czasie lajtowych kontaktuję się (krótkofalówka, komórka...) z osobą robiącą pomiar i pytam o wyniki, potem znów robię czasówkę i znów lajtowe...
Trochę zabawy, ale wydaje mi się, że można wypracować dobry czas, bo rzeczywiście w trakcie upalania brakuje informacji o bieżących wynikach...
Czyli opcja nr 2 - krótkofalówka. Tak naprawdę przy tej opcji nie trzeba 'przeplatać' okrążeń, wystarczy by po przejechaniu punktu kontroli czasu osoba obsługująca stoper powiedziała od razu jaki uzyskałeś czas.
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2009
siema napisał/a:
Nie róbcie OT
Ja proponuję rozpocząć dyskusję pt. "Jak rozwiązać problem pomiaru czasu na torze". Co zrobić, by kierowca będąc na torze znał czas ostatniego okrążenia?
Propozycje do dyskusji:
1) Laptimer oparty na GPS
2) Krótkofalówka
HH.org posiada (wyposażenie klubu) Lap Timer tylko się nie ogarnelismy
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2009
bizon to musisz napisać w temacie HH.org spełnia marzenia ze marzysz o drugim rezerwowym lap timerze A tak serio radiotelefony mam w rezerwie, jak by ktos mial do nich head sety to juz wogole by byla bajka nie mowiac ze i tak jest to niezly dodatek do laptimera
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2009
cb to zło
już widzę te rozmowy...
- koledzy jaki czasik na lublinku?
- kolego z niebieskiego mobilka 1:01, przyczepności tam dla ciebie
- podziękował i szerokości
- powodzonka i zimnego piwka w domu
drażni mnie ten (cb-radiowy)bełkot
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2009
bart napisał/a:
drażni mnie ten (cb-radiowy)bełkot
My mamy Swoj Forumowy bełkot , "Wypłacić Ci latare" , " Zombki Latajo" , " Zdjecia na Maila , nie odpowiadam na Maila " itd
bizon napisał/a:
slabo widze slyszalnosc cb przy upalaniu
Czemu ?? Chodzi Ci o słabe głośniki w Cb , czy o zakłócenia , które chyba nie będą duże na torze ??
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 08 Wrz, 2009
bart napisał/a:
cb to zło
już widzę te rozmowy...
- koledzy jaki czasik na lublinku?
- kolego z niebieskiego mobilka 1:01, przyczepności tam dla ciebie
- podziękował i szerokości
- powodzonka i zimnego piwka w domu
drażni mnie ten (cb-radiowy)bełkot
Buehehehe... Świetnie to ująłeś! Mam takie same odczucia
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach