Rok temu w lipcu zapoczątkowano starania o stworzenie w okolicach Limanowej jednej z najlepszych tras przeznaczonych do wyścigów górskich w Polsce. Podczas spotkania władz starostwa z przedstawicielami Polskiego Związku Motorowego omawiano techniczne i organizacyjne sprawy związane z przygotowaniem i organizacją zawodów rangi Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski. Planowana trasa o długości 6200 m ma prowadzić ze Starej Wsi (koło Limanowej) na Przełęcz pod Ostrą. Szef zespołu ds. torów i tras wyścigowych w PZM, Andrzej Marcinkiewicz uważa, że może to być jedna z najlepszych w Polsce tras do wyścigów górskich.
Dziś już wiadomo, iż rok szybciej niż planowano odbędzie się pierwszy Wyścig Górski "Przełęcz pod Ostrą", gdyż z kalendarza GSMP 2009 wycofał się z organizacji 15 i 16 Rundy GSMP Automobilklub Opolski. Organizację w/w Rundy GSMP powierzono Auto Moto Klubowi Limanowa. Związku z tym wszystkich już dziś zapraszamy do Limanowej w dniach 16/18 października 2009 r.
_________________ 658,94:1 - nezoP
Ostatnio zmieniony przez CHRZANEK Pon 14 Wrz, 2009, w całości zmieniany 1 raz
taa... nawet jest jego saxo na zdjeciu wrzuconym przez chrzanka, nowe przelozenie w skrzyni biegów będzie, silnik niestety dalej seria. jak nic sie nie wydarzy to pojedize... teraz maja bodajze załuż.
Rasta -> co ty sie tak obudziles? przeciez sezon górskich praktycznie się kończy.
a tak btw to trasa przebiega w odwrotna strone niż jedna z dojazdówek z rajdu subaru.
no w tym roku imo kompletnie nie bylo co, za malo jest u nas tych mocnych wydumek, "zwykle" rajdowe samochody nie robia pod gore takiego wrazenia, ot moje odczucia po cisnej
niemniej w limanowej sie pojawie, za blisko zeby nie jechac ogladac
a dwa startuje mój ziomek
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2009
qbus napisał/a:
no w tym roku imo kompletnie nie bylo co, za malo jest u nas tych mocnych wydumek, "zwykle" rajdowe samochody nie robia pod gore takiego wrazenia, ot moje odczucia po cisnej
niemniej w limanowej sie pojawie, za blisko zeby nie jechac ogladac
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2009
bedzie moj to bedzie szal..... łaaaaaaaaaaał
qbus a w 2005 nie jechal tamtedy rajd subaru? wlasnie pod gore? to nie taka
szeroka droga pod gore z patelniami.. gdzie ludzie cieli i bylo naniesione duzo
syfu? takich bialych kamyczkow?
yes...
moje odczucia po cisnej
Stec z racji mocy, Dytko odelzone auto tez robilo robote, Nyga ale tu kierownik cisnal, Baran w Clio RS ktore ma mocy od chuja i co sie da z laminatu, jedno EG5 i CRX nazwisk kierownikow nie pamietam i Golfy z opolskiego racing teamu. reszta to takie w sumie zwyczajne auta ktorym podjazdy pod gore nie sluza, jezdzic sie musi fajnie, Kamil w seryjnym saxo odkrecal spokojnie 4 bieg ale widowisko dla kibica juz sporo mniejsze niz w przypadku rajdów czy pewnie rc. druga sprawa to bardzo slaba obsada... cos chyba ok 40 samochodow regularnie startujacych to tez zdecydowanie zbyt mało.
106 -> nie wiem. w tamtym roku z 2 na 3 oes jechalo sie wlasnie tamta droga. a droga jest szeroka pod gore i z patelniami ale nie wiem czy mowimy o tej samej
dupa, wlasnie patrze na kalendarz i nie bedzie mnie wtedy, lecimy 3 runde lausitz cup, szutrowy Lausitz Rallye w niemczech.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach