auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009 Homologacje oraz zagadnienia
Mysle ze tutaj bedzie latwiej dyskutowac o ewentualnych problemach czy zagadnieniach zwiazanych z homologacjami.
W nawiazaniu do SB ja zaczynam.
Peugeot 106 S16 gr.A - jaki kolektor wydechowy mozna stosowac, z tego co rozumiem z homologacji to tylko seryjny. Aczkolwiek wiemy ze jezdzily osoby na rurowych i byli puszczani na BK2 - WHY?
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009
widzialem kilka 106 po bk2 z nie seryjnymi kolektorami.... to chyba zalezy
(jak wszystko) od interpretacji komisarza z BK, nawet jak nie jest to zgodne
z homo to przechodzi w 99%
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009
Wychodzi na to że dobrze mówiłem co do kolektora w 106/saxo że nie wolno zmieniać w Agrupie. Artykuł o saxo Bednarskiego "Zgodnie z homologacją kolektor wydechowy pozostał seryjny"
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009
GeKo wszystko sie zgadza, nawet w homologacji jest taki zapis.
Pytanie sie nasowa w momencie kiedy Szeja i Nowak mowia ze byla taka kontrola w jego aucie i w obu przypadkach BK2 bylo pozytywne
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009
Temat dla mnie już wałkowany we wszystkich możliwych miejscach w tym nawet dzwoniłem do p.Nowaka z PZM'otu... On mi powiedział że na 99% mogę go mieć w saxo. Dowiedziałem się też że Saxo jest o tyle fajne że w większości samochodów jeśli rozbudowujemy auto o VK czyli Variant Kit to musimy założyć wszystkie części jakie są w tym dokumencie tj: np. 4 tłokowe Alcony, 4 przepustnice, sekwencję itp. , to w saxo możemy założyć wybrane elementy tylko że w tedy musimy ważyć min 1000kg
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009
ŁukaszS3 napisał/a:
p.Nowaka z PZM'otu... On mi powiedział że na 99% mogę go mieć w saxo
Cenię Nowaka i jego wiedzę, ale co to za Pie.rdo.ole.enie albo mogę albo nie. Co 3 razy z BK Cię nie wywalą na 4 tak a na 5 znów nie WTF. Dla mnie jak w homo nie ma zdjęcia innego kolektora niż seryjny to nie wolno i koniec i mam prawo każdego oprotestować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach