Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Homologacje oraz zagadnienia
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   Homologacje oraz zagadnienia

Mysle ze tutaj bedzie latwiej dyskutowac o ewentualnych problemach czy zagadnieniach zwiazanych z homologacjami.

W nawiazaniu do SB ja zaczynam.

Peugeot 106 S16 gr.A - jaki kolektor wydechowy mozna stosowac, z tego co rozumiem z homologacji to tylko seryjny. Aczkolwiek wiemy ze jezdzily osoby na rurowych i byli puszczani na BK2 - WHY?
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

Też tak mi się kiedyś wydawało, ale potem mnie saxorula i ktoś jeszcze z błędu wyprowadzali.
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

widzialem kilka 106 po bk2 z nie seryjnymi kolektorami.... to chyba zalezy
(jak wszystko) od interpretacji komisarza z BK, nawet jak nie jest to zgodne
z homo to przechodzi w 99%
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 22 Wrz, 2009   

Bartek ale czy to oznacza ze jak ktos nie oprotestuje to ryzyk fizyk i jedziemy?......

Czy moze jest jakis patent na to zeby przejsc.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 26 Wrz, 2009   

Wychodzi na to że dobrze mówiłem co do kolektora w 106/saxo że nie wolno zmieniać w Agrupie. Artykuł o saxo Bednarskiego "Zgodnie z homologacją kolektor wydechowy pozostał seryjny"
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009   

GeKo wszystko sie zgadza, nawet w homologacji jest taki zapis.

Pytanie sie nasowa w momencie kiedy Szeja i Nowak mowia ze byla taka kontrola w jego aucie i w obu przypadkach BK2 bylo pozytywne ;)
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009   

Temat dla mnie już wałkowany we wszystkich możliwych miejscach w tym nawet dzwoniłem do p.Nowaka z PZM'otu... On mi powiedział że na 99% mogę go mieć w saxo. Dowiedziałem się też że Saxo jest o tyle fajne że w większości samochodów jeśli rozbudowujemy auto o VK czyli Variant Kit to musimy założyć wszystkie części jakie są w tym dokumencie tj: np. 4 tłokowe Alcony, 4 przepustnice, sekwencję itp. , to w saxo możemy założyć wybrane elementy tylko że w tedy musimy ważyć min 1000kg
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009   

ŁukaszS3 napisał/a:
p.Nowaka z PZM'otu... On mi powiedział że na 99% mogę go mieć w saxo
Cenię Nowaka i jego wiedzę, ale co to za Pie.rdo.ole.enie albo mogę albo nie. Co 3 razy z BK Cię nie wywalą na 4 tak a na 5 znów nie WTF. Dla mnie jak w homo nie ma zdjęcia innego kolektora niż seryjny to nie wolno i koniec i mam prawo każdego oprotestować.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009   

I po raz kolejny zgadzam się z Geko.

Bad-i: pytałeś już kilka razy na forum i mnie telefonicznie.
Nie MOŻNA i koniec.

Próby "naginania" regulaminu są nieeteyczne, a odpowiedzi reprezentanta BK niekompetentne.

W A grupie: NIE WOLNO
W VK (Kit-car lub S1600) : WOLNO - ale usi być Pug sport z rysunku.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009   

gdybyś Badi potrzebował kolektora to chyba mam seryjny od 16v
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009   

Mick napisał/a:
gdybyś Badi potrzebował kolektora to chyba mam seryjny od 16v


no to dawaj cene i bo biore ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8