dobra koniec OT
kuwa bo zaraz ktoś zamknie
tutaj rozmawiamy tylko o IC
raczej kupię z S3 bo to podobno tylko P&P
muszę dokupić 2 rurki i tyle
z montażem jedyny kłopot jest taki, że trzeba zderzak ściągnąć, raczej dla wprawionych rąk nie będzie to problemem
planuję ogarnąć to jednak z CompSporcie w połączeniu z remapem
wiem, że oni ogarniają już GTI profi, więc nie będzie tutaj eksperymentowania
jedynie odległość mnie nieco zniechęca, ale w sumie lepiej pojechać dalej i mieć dobrze zrobione niż na miejscu i żałować
dobra koniec OT
kuwa bo zaraz ktoś zamknie
tutaj rozmawiamy tylko o IC
raczej kupię z S3 bo to podobno tylko P&P
muszę dokupić 2 rurki i tyle
z montażem jedyny kłopot jest taki, że trzeba zderzak ściągnąć, raczej dla wprawionych rąk nie będzie to problemem
planuję ogarnąć to jednak z CompSporcie w połączeniu z remapem
wiem, że oni ogarniają już GTI profi, więc nie będzie tutaj eksperymentowania
jedynie odległość mnie nieco zniechęca, ale w sumie lepiej pojechać dalej i mieć dobrze zrobione niż na miejscu i żałować
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009
PiTT napisał/a:
nie ma co się dziwić, pasek 2.0 tfsi to ten sam silnik co w golfie
wagowo nieco cięższy, ale myślę że ma 7.x do 100, trochę to jedzie
najśmieszniejsze jest to że po wyjęciu sportowej wkładki wydaje mi się że lepiej jeździ
lepiej DSG pracuje, dłużej kręci i nie czuć tak bardzo spadku mocy przy czerwonym
nie wiem co jest grane, nie słyszałem żeby kiedykolwiek sportowa wkładka miała wpływ na zachowanie DSG, sam nie wiem co o tym myśleć...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach