...ale jak martin napisał, jak podkreślał, to klocek TYLKO ULICZNY!
tak wiec pakuj Karbon Rolejn, oplataj przewody i pamiętaj! koniecznie sportowy płyn! bo to ON mógł być winowajcą tego rozpadnięcia się klocków!
myśle że martinowi nalezy sie pomuk!
to hh.org! tutaj wszstkiego się dowiesz!
Marek23 napisał/a:
ja to samo mam w pasku co mi tata z księdzem kupili,
auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Skąd: z wioski
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009
Łaaał, też mam Premiery już od dawna i w sumie to tylko ich używałem i zawsze sprawowały się bardzo dobrze i nic się z nimi nie działo. Może po prostu pech?
auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Lip 2007 Skąd: prosto z Serca
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009
martin.h napisał/a:
Dżon napisał/a:
...ale jak martin napisał, jak podkreślał, to klocek TYLKO ULICZNY!
tak wiec pakuj Karbon Rolejn, oplataj przewody i pamiętaj! koniecznie sportowy płyn! bo to ON mógł być winowajcą tego rozpadnięcia się klocków!
myśle że martinowi nalezy sie pomuk!
to hh.org! tutaj wszstkiego się dowiesz!
Marek23 napisał/a:
ja to samo mam w pasku co mi tata z księdzem kupili,
o co chodzi?
_________________
"mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
A w temacie, mialem premiery w moim poprzednim mega upalaczu clio, jego zwawe 98KM potrafilo zeszklic te klocki pierwszego dnia po zalozeniu, reklamacja uznana, pozniej kolejna, i kolejna, w koncu zalozylem remsy i dzialalo perfekcyjnie
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009
Tak z głupa zapytam ... jak ocenić zeszklone klocki ?? ja właśnie mam ferrodo premiery i ostatnio jakoś dziwnie dźwięczą metalicznie a maja przejechane z 1500Km .
Tak z głupa zapytam ... jak ocenić zeszklone klocki ??
Jak wyciągniesz klocek z zacisku to warstwa cierna ma na sobie taką jakby szklistą powłokę. Czasem pomaga przejechanie papierem ściernym, ale jeśli to wina klocka, a nie np. przegrzania hamulca to problem powróci.
I tu dochodzimy do sedna sprawy, Ferodo Premier nie ma dużej rozpiętości temperatur, w których dobrze pracuje. Dlatego jeśli ktoś śmiga po torze to te klocki nie nadają się do tego, tzn. można na nich jeździć, może i hamują dobrze (sam na takich jeżdże), ale jeśli przekroczymy pewną temperaturę to klocek się zeszkli i już nie bedzie hamował tak jak na początku. Potem pozostaje nam już tylko zeszlifowanie zeszklonej warstwy.
Tak z głupa zapytam ... jak ocenić zeszklone klocki ?? ja właśnie mam ferrodo premiery i ostatnio jakoś dziwnie dźwięczą metalicznie a maja przejechane z 1500Km .
Po zdemonotwaniu widac gladka, sliska powierzchnie, jak szklo.
W uzycu efekt jest taki ze trudno zablokowac kola.
auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Lip 2007 Skąd: prosto z Serca
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009
jak ocenić? a po co oceniać jezeli hamuja tak jak ONE powinny... jak jest problem to dopiero sie szuka przyczyny....
jak wspomniałem, 205 jezdze z premierami... a jak wpadam na tor to napier.d.alam bez litości ...problemów nigdy żadnych z nimi nie miałem... może i były zeszklone, niech będą nawet i spalone, ale hamują jak hamowały...
_________________
"mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach